Oklamalam wirtualnego przyjaciela - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ, MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET » Oklamalam wirtualnego przyjaciela

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Oklamalam wirtualnego przyjaciela

Witam Kochane !
Nie wiem, od czego zacząć...
Kilka dni temu dodałam wpis na jednej z facebookowych grup ("Poznajmy się ")z fałszywego konta. Ładny avatarek, w profilu informacja , ze studiuję medycynę i mieszkam w Katowicach.
Szczerze mówiąc, nie wierzylam, ze poznam kogoś, kogo bardzo polubię, z kim połączy mnie pasja... Chciałam po prostu porozmawiać o wszystkim i o niczym, bo mimu kilku wspaniałych przyjaciół czuję się bardzo samotna, mam depresję (śmierć ukochanych kotów, rozwód rodziców), od jakiegoś czasu korzystamy z usług psychologa.
Napisał do mnie przesympatyczny chłopak, student, pisalismy ze sobą 5 dni. Nie wiedziałam, ze można kogoś polubic nie znając osobiście (pewnie powiecie: " zauroczylas się wyobrazeniem tego chłopaka"... Nie...) . Tematy o życiu, śmierci, polityce, moralności... Co najważniejsze on kocha koty, ja ich mam kilkanaście wiec naprawdę tematy wyczerpywallismy do końca.
Oklamalam go, ze mam 22 lata, mieszkam sama w Katowicach, ze zacznę trzeci rok studiów medycznych... A tak naprawdę mam lat 18, przede mną matura, mieszkam w pobliskim mieście...
Postanowilam mu się wczoraj do tego przyznać, napisam mu to wszystko, dlaczego tak zrobilam, ze przepraszam i bardzo żałuje.. Wiadomość odczytał, ale od tego czasu nie było go na FB, pokazałam mu mój prawdziwy profil, wyslalam zdjęcia...