Jak chwilowa chemia przyciągnęła mnie do stolicy do Nieznajomego - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ, MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET » Jak chwilowa chemia przyciągnęła mnie do stolicy do Nieznajomego

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 20 ]

1 Ostatnio edytowany przez lizardking (2014-11-25 00:34:44)

Temat: Jak chwilowa chemia przyciągnęła mnie do stolicy do Nieznajomego

Cześć, jestem 2-roczną studentką i opowiem Wam o mojej przygodzie, która zakończyła się (?) fiaskiem ;D

25 październik b.r.
Byłam na imprezie urodzinowej znajomych w klubie na mieście. Nie miałam ochoty, ale szybko weszłam na parkiet. Tańczyłam sobie ze znajomymi i po jakimś czasie tańczyłam z samcem X. Z nikim mi się tak dobrze nie tańczyło wcześniej. Tańczyliśmy całą noc. Okazało się, że nie jest z mojego miasta, ale jest studentem z Wa-wy 300km od mojego miasta. Gdy odprowadzał mnie na przystanek poprosił o nr, jako że byłoby mi bardzo smutno gdybym mu nie dała, mówiąc mu to, wpisałam się w jego telefon. Zaprosił mnie pół żartem pół serio do siebie do Warszawy. Ja sarkastycznie odpowiedziałam "JAsne, jak zapraszasz, wpadne na jakiś weekend", własnie sarkastycznie... On na następny dzień wracał do Wawy ;/

Smsowanie...