Mój 23-letni syn nie pracuje, wyłudza ode mnie pieniądze, szantażuje - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » Mój 23-letni syn nie pracuje, wyłudza ode mnie pieniądze, szantażuje

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 55 z 154 ]

Temat: Mój 23-letni syn nie pracuje, wyłudza ode mnie pieniądze, szantażuje

Witam serdecznie!!!! Bardzo się cieszę,że znalazłam Wasze ,a teraz i moje FORUM  Jestem matką dwóch dorosłych synów 26 i 23 lat nawet nie zauważyłam kiedy zrobiło się żle w moim domu.Bardzo dużo pracuję mój młodszy syn już od roku nie pracuje i nie szuka  specjalnie pracy ale ma wymagania potrzebuje dobrze zjeść ubrać się zaczął bardzo kłamać i na dokładkę "wymusza ode mnie"pieniądze na początku używał" swojego uroku "pięknie prosił,przymilał się obiecywał no i dawałam mu tym bardzie,że nie były to początkowo duże kwoty zawsze mówił,że już ma pracę prawie załatwiona i od następnego tygodnia zaczyna lub jutro idę na rozmowę .... czy był nie wiem z domu wychodził i zawsze kończyło się niczym!!!! kwoty rosły i rosły az oprzytomniałam a prośby zaczęły się przeradzać w straszenie mnie,że jak nie dam to sobie "inaczej" poradzi wie,że się boję bo starszy syn tak swojego czasu sobie poradzi,że wylądował w więzieniu!!!! W niedługim czasie zaczął mnie tym szantażować!!! Wszystkie próby zmobilizowania go do pracy kończą się obrazą i trzaskaniem drzwiami.Muszę coś zrobić i to już!!!!! bo jest już póżno ale może nie całkiem za pózno!!!!

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Mój 23-letni syn nie pracuje, wyłudza ode mnie pieniądze, szantażuje