Moje relacje z mamą... Pomocy - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » Moje relacje z mamą... Pomocy

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Moje relacje z mamą... Pomocy

Do moderatora: to nie jest kontynuacja tematu a odrębny temat

Jestem jedynaczką, mam 22 lata i studiuję dziennie. Od zawsze miałam dobre relacje z mamą. 
Mama zastępowała mi koleżanki i była mi moją przyjaciółką.
W końcu w moim życiu w wieku 18 lat pojawił się mój pierwszy chłopak.
Mama zaproponowała mi, że będzie czytała moje korespondencje z nim żeby ewentualnie ustrzec mnie przed złem.
Zgodziłam się i tak w tym tkwiłam jakiś czas. Na tyle, że to już był jakiś codzienny rytuał mamy.
Moja mama nie ma znajomych, z nikim się nie spotyka. Po pracy zamyka się w domu ewentualnie zajmuje się ogrodem.
Jej relacje z moim ojcem od dawna nie są nawet poprawne. Są sobie obojętni.  Żyją obok siebie, a nie ze sobą.
Nadszedł czas studiów. Mama bardzo płakała. Mówiła, że czuje się samotna beze mnie, że tato bardzo tęskni?
I tak wracałam co tydzień na weekend do domu.  W ciągu tygodnia przez cały dzień mam z mamą ciągły kontakt  (sms, gadu-gadu).  Ciągłe pytania co robisz, gdzie jesteś, a dlaczego tak długo nie odpisujesz?
W trakcie zbliżających się wakacji chciałam zostać w mieście gdzie studiuję i pracować, ale to również mama zanegowała.
Używając argumentów, że więcej odłożyłabym pracując w rodzinnym mieście? Bądź planuje mi wpólne wakacje z nią razem.