Coś ze mną nie tak? Myślę o innych! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Coś ze mną nie tak? Myślę o innych!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Coś ze mną nie tak? Myślę o innych!

Od 4 lat żyję w udanym związku. Wiadomo, mamy wzloty i upadki ale nie ma sytuacji żeby jedno drugiego nie wsparło. Wychowujemy razem moje dzieci. Jesteśmy szczęśliwą rodziną, ale ze mną coś się porobiło. Mój partner pracuje w domu, więc gdy mnie nie ma, on zajmuje się dziećmi. Dwa miesiące temu podjęłam pracę. Dłuższy czas nie mogłam nic znaleźć i tak w sumie znienacka dostałam ofertę, ale jestem zadowolona. Pracuję w branży spożywczej, kontakt z klientem mam stały. Podkreślam, że jestem szczęśliwa z moim partnerem, nie było w naszym związku takich zgrzytów żeby ktoś się chciał rozstać czy wyprowadzić. Nigdy. Do sklepu przychodzi klientów wielu, bardzo wielu. Ale jest dwóch takich, o których nie mogę przestać myśleć. Staram się odegnać myśli o nich, bezskutecznie. Nawet ich nie znam! Imię tylko jednego przypadkiem poznałam. Nasz kontakt polega na dzień dobry, dowidzenia. Czy pomocy w znalezieniu towaru na półce. Co mi się w tej głowie porobiło? Myśli to myśli, ale oni mi się śnią. Nie tam żeby zbereźne sny, nic z tych rzecz. Normalne rozmowy, spacery. Nie ogarniam sama siebie. Męczę się z tym. Co się obudzę po takim śnie, sprawdzam czy mój luby jest obok i cieszę się, że to sen. Boje się, że coś zepsuje między nami. Nie radzę sobie z moją głową

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Coś ze mną nie tak? Myślę o innych!

Witaj !