Witam mam 23 lata i jestem singielką. Nigdy nie miałam chłopaka. Bo mam dobry kontakt z innymi rozmawiam mam kolegów, koleżanki. Studiuję, pracuję i nadal sama. Jestem sympatyczną, trochę nieśmiałą osobą. Wszyscy w mojej rodzinie kogoś mają. Jedynie faceci zagadują do mnie z banku aby wepchać jakąś ofertę. Jestem bez żadnych nałogów. W czym może być problem dla tego że jestem nieśmiała, bardziej mi się wydaje, że z mojego wyglądu.
To może Ciebie ktoś kiedyś znajdzie.Nie rób sobie ciśnienia,23 lata to młody wiek.
Witam mam 23 lata i jestem singielką. Nigdy nie miałam chłopaka. Bo mam dobry kontakt z innymi rozmawiam mam kolegów, koleżanki. Studiuję, pracuję i nadal sama. Jestem sympatyczną, trochę nieśmiałą osobą. Wszyscy w mojej rodzinie kogoś mają. Jedynie faceci zagadują do mnie z banku aby wepchać jakąś ofertę. Jestem bez żadnych nałogów. W czym może być problem dla tego że jestem nieśmiała, bardziej mi się wydaje, że z mojego wyglądu.
Pytanie brzmi, czy czujesz się odpychająca?
kasiaddd194 napisał/a:Witam mam 23 lata i jestem singielką. Nigdy nie miałam chłopaka. Bo mam dobry kontakt z innymi rozmawiam mam kolegów, koleżanki. Studiuję, pracuję i nadal sama. Jestem sympatyczną, trochę nieśmiałą osobą. Wszyscy w mojej rodzinie kogoś mają. Jedynie faceci zagadują do mnie z banku aby wepchać jakąś ofertę. Jestem bez żadnych nałogów. W czym może być problem dla tego że jestem nieśmiała, bardziej mi się wydaje, że z mojego wyglądu.
Pytanie brzmi, czy czujesz się odpychająca?
Raczej nie, wszyscy mi pomagają jak jestem w kiepskiej sytuacji. Znam kilka osób co tak si czułam ale wiem, że oni mnie nie lubią. Ale przez większość wcale nie czuje się odpychająca, wręcz przeciwnie . Poważnie się zastanawiam, czy poświęcić się karierze, bo jak na razie, szukam źle, nie szukam jeszcze gorzej