Czy mój wykładowca na mnie leci? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Czy mój wykładowca na mnie leci?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1 Ostatnio edytowany przez yvette (2010-02-07 01:41:55)

Temat: Czy mój wykładowca na mnie leci?

Opowiem Wam całą moją historię od początku... Jestem studentką pierwszego roku, mam ćwiczenia z magistem który jest o 5 lat ode mnie starszy. Od początku roku zawsze się do mnie uśmiecha, ale myslalam ze to tylko ja odnioslam takie wrazenie, okazalo sie jednak ze moje kolezanki tez to zauwazyly. Nie jestem osoba systematyczna i bardzo czesto chodzilam do niego na konsultacje aby zaliczyc swoje nieobecnosci. No ale minal semstr, przedmiot sie skonczyl, juz nie bedzie mnie uczyl. Ostatnio poszlam do niego po wpis do indeksu i oczywiscie z usmiechem na twarzy wpisal mi ocene , jednakze jak wychodzilam powiedzial" Ja wiem ze Pani ma juz przedmiot zaliczony, ale ja bylbym bardzo szczesliwy gdyby pani przyszla do mnie jutro na konsultacje, zawsze tak milo nam sie rozmawialo, bysmy mogli porozmawiac na tematy nie zwiazane z przedmiotem" i wtedy mnie zamurowalo ! nie wiedzialam co mam odpowiedziec i czy to co uslyszalam stalo sie naprawde odpowiedzialam tylko " dobrze jak trzeba to przyjde" i pospiesznie wyszlam.... caly wieczor glowilam sie czy isc czy nie isc, no ale jednak mysle moze jednak to cos zwiazanego z uczelnia nic osobistego, uznalam ze pojde. Nastepnego dnia poszlam na te konsultacje ale nie mialam za bardzo czasu gdyz mialam pilna sprawe do zalatwienia. Patrze a przed jego gabinetem mnostwo ludzi aby pozaliczac nieobecnosci badz odebrac wpis... no wepchalam sie jakos