Szukam koleżanki/przyjaciółki z Warszawy. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Szukam koleżanki/przyjaciółki z Warszawy.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Szukam koleżanki/przyjaciółki z Warszawy.

Hej smile Mam na imię Asia. Mieszkam w Warszawie, tutaj również studiuję, mam 23 lata i szukam bratniej duszy. Mam koleżanki, jednak one nie chętnie preferują częste spotkania. Tłumaczą się pracą, inne chłopakiem - zero w nich życia , ja tak nie potrafię smile Szukam więc koleżanki/przyjaciółki na kawę, spacer, zakupy czy pogaduchy. Parę razy sparzyłam się na znajomościach. Jeżeli są tu osoby, które czują się samotne bądź jak ja szukają szczerych osób, piszcie śmiało smile

Papa

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Szukam koleżanki/przyjaciółki z Warszawy.

Witajcie Dziewczyny !