Witam!
Od pewnego czasu mam konto na portalu randkowym. Napisał do mnie pewien chłopak. Już w pierwszej wiadomości dał mi do zrozumienia, że nie lubi wirtualnych znajomości i od razu zaproponował spotkanie. Po przejrzeniu jego profilu, zgodziłam się. Dodał jeszcze dziwne stwierdzenie, iż jak mu się dziewczyna spodoba to ją całuje. Jako, że nie mam zbyt dużego doświadczenia w randkowaniu i w relacjach damsko-męskich, puściłam to mimo uszu, uznając to za jakiś dziwny sposób na podryw (?).
Tuż przy podaniu sobie ręki pocałował mnie w policzek oraz po jakieś godzinie rozmowy znienacka pocałował mnie. Byłam w bardzo zmieszana tą sytuacją. On był zdziwiony, że nie uciekłam i kontynuowałam spotkania dalej. Na pytanie o sens takiego zachowania odparł, że korzysta z życia. Później znowu dwa razy próbował mnie całować, na co reagował raczej trochę nerwowo co odebrał jako złość. Na koniec przytulił mnie i powiedział, że jak mi złość minie to mam się odezwać. Po kilku minutach po rozstaniu napisałam mu, że nie jestem zła tylko zmieszana.
Spotkanie przebiegło jak dla mnie w wielu aspektach bardzo dobrze. okazało się, że mieliśmy podobny sposób patrzenia na świat i życie. Z twgo co mówił wydawał się byc osobą konsekwentną i odpowiedzialna, która raczej nie szuka niezobowiązująch relacji.....
Następnego dnia stwierdziłam, że zapytam się czy ma jeszcze ochotę się spotkać w danym dniu następnego tygodnia. Odczytał tylko wiadomość. od tego czasu minęły 3 dni.
Nie wiem co mam o tym sądzić, tym bardziej, że polubiłam go. Proszę o obiektywne opinie na ten temat .
1 2016-04-03 11:11:55 Ostatnio edytowany przez macc22 (2016-04-03 11:31:47)
Jak na moje oko,to On raczej szukał niezobowiązującej znajomości. Też mam konto na portalu randkowym i nigdy nie spotykam sie od razu. Ja bym nie chciala,zeby obcy facet mnie obejmował,przytulał etc. No i samo to,ze nie odpisuje....
W tym temacie akurat napisze z pełną świadomością: facet chciał wyłącznie seksu.
Nie pisz do niego i niczego nie żałuj.