Galeria handlowa jako instytucja kultury - praca magisterska - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Galeria handlowa jako instytucja kultury - praca magisterska

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

1

Temat: Galeria handlowa jako instytucja kultury - praca magisterska

Witam, jestem studentką socjologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Piszę pracę magisterską na temat galerii handlowych.
Czy są tu osoby z Warszawy lub po prostu osoby, które odwiedzają Galerię Handlową Złote Tarasy i mogłyby się podzielić opinią na temat tej galerii?
Interesuje mnie aspekt rozrywkowy tego miejsca i byłabym Wam bardzo wdzięczna gdybyście napisali co najbardziej lubicie robić będąc w Galerii Handlowej Złote Tarasy, z jakich korzystacie rozrywek oferowanych przez galerię oraz czy uczestniczycie w wydarzeniach przez nią organizowanych. Każda opinia jest dla mnie ważna, a jeśli zdarzyło Wam się uczestniczyć w jakimś wydarzeniu kulturalnym organizowanym przez Galerię Złote Tarasy koniecznie podzielcie się swoimi wrażeniami smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Galeria handlowa jako instytucja kultury - praca magisterska