Moje dziecinne podejście, studia i brak pracy! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Moje dziecinne podejście, studia i brak pracy!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

1 Ostatnio edytowany przez blueskirt (2013-09-18 00:02:09)

Temat: Moje dziecinne podejście, studia i brak pracy!

Hej, zaczne od tego że jestem studentką filologii angielskiej. Jestem na 2 roku, studiuje dziennie, ale nie poszlam na te studia od razu po maturze, tylko studiowałam inny kierunek stąd jestem trochę do tyłu. A ostatnio doszlam do wniosku, że chyba sama filologia to  za malo, że anglistów jest pełno i że chcę za rok wziąć dodatkowy kierunek - dietetyka bądź kosmetologia na akademii medycznej. Wiem, ze nie jest to zbyt pokrewne z filologia smile ale wymyśliłam, że jeżeli z anglistyką mi nie wypali (bo podobno anglisci mają teraz ciężko na rynku pracy) to będę miala jeszcze jeden "fach" że tak to powiem, zresztą bardzo mnie oba kierunki interesują i żałuje że nie poszłam na któryś z nich wcześniej ale czasu nie cofne smile

No i tutaj pojawia sie mój problem. Owszem, mój pomysł mi się bardzo podoba ale..