Upokorzenie? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Upokorzenie?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 21 ]

1

Temat: Upokorzenie?

Czy spotkaliście się z następującą sytuacją?

Kobieta mnie podrywała w pracy (myślałem ,że jest wolna ja wolny) a gdy złapałem haczyk to wstawiała zdjęcia ze swoim partnerem.Pozniej przez kilka dni chodziła za mną i śmiała się ze mnie.Wybuchłem , nie mogłem już wystrzymać upokorzenia.Usłyszałem od współpracownika ,że nie znam się na żartach... Po ostatnim rozstaniu bardzo mnie to dotknęło, poczułem się poniżony i wyśmiany przez kobietę.Gdy próbowałem zerwać kontakt jestem atakowany komentarzami o ich szczęśliwym związku i .że jestem sam a wszyscy kogoś mają. Ta sytuacja powtarza się notorycznie (czy to już mobbing)?

Co mam zrobić w takiej sytuacji? Zwolnić się?

Nie powiem siadło mi to bardzo na psychikę...

Chyba to nie są już głupie żarty...

Zobacz podobne tematy :
Odp: Upokorzenie?

Zasygnalizuj kobiecie że powiesz o wszystkim jej partnerowi o sytuacji sprawa szybko przycichnie

3

Perwersyjny za to szczupł napisał/a:

Zasygnalizuj kobiecie że powiesz o wszystkim jej partnerowi o sytuacji sprawa szybko przycichnie