Cześć, nie jestem pewna, czy w dobrym miejscu zakładam temat, ale nie bardzo potrafię go wpasować w inne. Jestem studentką i póki co mieszkam w mieście na stancjach/w akademiku, natomiast w niedalekiej przyszłości chciałabym przenieść się razem ze swoim facetem na "swoje". Wiem jak mniej więcej rozkładają się w tej chwili jego wydatki na mieszkanie i jak wyglądają moje jeśli chodzi o te stancje. Wydaje mi się, że zamieszkanie razem w kawalerce będzie wychodziło korzystniej no i będziemy mieli tylko swój kąt, a bardzo bym tego chciała Tylko nie znam żadnych takich realnych kosztów miesięcznych takiego życia. Czy któraś z was mieszka w kawalerce? Jakie są koszta, ile wynoszą rachunki? Wiem, że to zależy też od takich spraw jak np. skąd jest ciepła woda czy ogrzewanie, co się wlicza w czynsz a co nie
Interesuje mnie każda opcja, bo zastanawiam się czy w naszym przypadku będzie to warte zachodu po prostu.
Wszędzie koszta są różne, ceny są różne. Ja miałam szczęście, bo znalazłam fajniutkie mieszkanie w kawalerce za 800 zł, w domku. Wszystko miałam w cenie, internet, prąd, jedynie wody jak więcej zużyłam to płaciłam, ale mieszkałam sama więc dużo nie dopłacałam. Musisz co dnia przeglądać oferty i na pewno się coś trafi, co Cię zainteresuje.Dlatego skoro Razem zamierzacie wynająć kawalerkę to spokojnie sobie poradzicie, oboje pracując
A w jakim mieście? Bo to też ważne. Jeśli chodzi o koszty poza wynajmem - światło, woda, gaz - najważniejsze. Woda i światło podobnie ok. 300zł na trzy miesiące, gaz grosze ok 25zł i internet - ale to zależy co wybierzesz .
w Szczecinie, ale nie wiem, czy ktokolwiek jest stąd, dlatego zapytałam tak ogólnie ja wiem, że te koszta mogą różnie wyglądać
Nie jest źle, jak się dzieli wszystko na pół . Dacie radę!