Choroba tarczycy? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Choroba tarczycy?

Hej dziewczyny, piszę bo może ktoś miał podobne objawy albo wyniki i wie co mu dolega i podzieli się ze mną swoimi spostrzeżeniami. W czwartek poszłam na badania krwi, niektóre wyniki przedstawie poniżej, może komuś coś pomogą. Na jutro umówiona jestem do lekarza na analizę moich wyników, ale niestety mój lekarz jest trochę beztroski i często lubi spławiać ludzi mówiąc, że to stres czy cokolwiek byle mieć spokój. Ale od początku:

W tym roku kończę 24 lata, dd dwóch lat zmagam się z dodatkowymi kilogramami, łącznie w ciagu dwóch lat przybyło mi 10 kilo (z 59 do 69), od roku uczeszczam na siłownie 3 razy w tygodniu, jem bardzo mało słodyczy, dużo błonnika, pije dużo wody a waga stoi jak stała. Mam wzdęcia, chroniczne zaparcia, od dłuższego czasu zaczęły wypadać mi włosy, jestem blada i mam niskie ciśnienie, ponadto jestem ospała i zmęczona. Na badaniach krwi zrobiłam rozszerzony pakiet tarczycowy, morfologie, żelazo oraz enzymy wątrobowe.
Proszę o pomoc w intepretacji wyników, czy mają one jakiś związek z niedoczynnością lub inną chorobą tarczycy?

Wolna trijodotyronina (FT3) 4,8 pmol/l
Wolna tyroksyna (FT4) 14,6 pmol/l
Tyreotropina (TSH) trzeciej generacji 2,35 ulU/ml
P/c przeciw peroksydazie tarczycowej (ATPO) ↑ 66,7 U/ml
P/c antytyreoglobulinowe (ATG) < 15 U/ml

NEUT ↓ 2,16 K/µl
NEUT% ↓ 38,2 %
LYM 2,87 K/µl
LYM% ↑ 51,0 %

Nie wiem czy to ma znaczenie, ale jeszcze RDW mam podwyższone nieznacznie: RDW ↑ 15,2 % gdy norma 11,0 — 15,0

Proszę o pomoc, nie wstawiałam wszystkich wyników a jedynie te które miałam podwyższone lub niskie.