Nieskończone studia i co dalej... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Nieskończone studia i co dalej...

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 38 ]

Temat: Nieskończone studia i co dalej...

Witajcie. Mam 23 lata, skończyłam 2 lata st. inż., ale dalej nie pójdę. Nie daję sobie na nich rady, 2 lata robiłam w trzy, bo nie pozdawałam ćwiczeń czy egzaminów. Nie znam się na tym, robienie projektów mnie przerasta, jestem cała spocona, dostaję drgawek, serce wali jak szalone, kiedy mam zacząć, bo wiem, że będzie trudno, że jedynie fuks mnie uratuje. Większość przedmiotów zdaję za drugim, a najczęściej trzecim terminem, mam same tróje.
Poszłam na studia, bo wszyscy idą, bo tak trzeba, bo nie studiują tylko idioci... Wybrałam zbyt trudny kierunek, dostałam się, a później ledwo dawałam radę. Nie byłam w stanie uczyć się niczego na pamięć, przed egzaminami siadałam z notatkami i przez godzinę uczyłam się 6 linijek. Doszło do tego, że na ostatnim semestrze robiłam wszystko na ostatnią chwilę, dzień przed albo w tym samym dniu, bo wiedziałam, że uwalę nawet jak usiądę wcześniej. Wczoraj był ostatni termin z przedmiotu, z którego miałam warunek. Wyszłam z domu, wsiadłam do autobusu, przejechałam dwa przystanki i wysiadłam. Zwymiotowałam za przystankiem, rozpłakałam się i wróciłam do domu...
Nie chcę tam wracać, mam okropne lęki, boję się. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie mam żadnej merytorycznej wiedzy, nie potrafię robić projektów, wszystkie mają błędy. Nie mam pojęcia jak miałabym pisać pracę inżynierską.