Staż w czasie semestru, zamiast wakacyjnych praktyk - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Staż w czasie semestru, zamiast wakacyjnych praktyk

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

1

Temat: Staż w czasie semestru, zamiast wakacyjnych praktyk

Musicie mi pomóc, bo na mojej uczelni dowiedzieć się czegoś to sztuka, a w necie też znajduję różne informacje i nie wiem którym ufać.

Chodzi o to, że w te wakacje powinnam odbyć praktyki. Jest firma, która chętnie przyjęłaby mnie na staż, na którym mi zależy (i który zaliczyłby mi te praktyki), jednak:
po pierwsze - firma znajduje się w mieście w którym studiuję i albo musiałabym wstawać o nieludzkiej godzinie i dojeżdżać, albo wydać sporo kasy na mieszkanie w akademiku (a nie wiem jeszcze czy i jakie miałabym wynagrodzenie),
po drugie - ostatnio jestem ciągle zestresowana i po prostu POTRZEBUJĘ tych wakacji, a przynajmniej części, a nie jestem pewna co do długości tego stażu (w necie przeczytałam, że musi trwać minimum 3 miesiące, czyli w tym przypadku byłyby to całe wakacje, ale czy to dotyczy też stażu oferowanego przez samą firmę, czy tylko takiego z urzędu pracy?)