utrata pracy po miesiącu :/ - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » utrata pracy po miesiącu :/

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: utrata pracy po miesiącu :/

Studiuję i podjęłam pracę. Niestety, nie na długo. Po miesiąciu okresu próbnego nie dostałam przedłużenia umowy i mi podziękowali. Jak rozmawiać o tym na kolejnych rozmowach kwalifikacyjnych. Jeżeli zapytają o powód tego zwolnienia. Jak rozmawiać o czymś takim w sposób delikatny i dyplomatyczny? (nie zostałama zwolniona z jakiegoś poważnego powodu, chodziło o atmosferę)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: utrata pracy po miesiącu :/

Gdy będzie trzeba możesz powiedzieć, że niestety nie znalazłaś wspólnego języka z tym z kim powinnaś.

3 Ostatnio edytowany przez LeeBee (2015-06-01 12:25:49)

Ewcia SC napisał/a:

Gdy będzie trzeba możesz powiedzieć, że niestety nie znalazłaś wspólnego języka z tym z kim powinnaś.

To nie jest dobry pomysł, bo to zostanie odebrane , że to autorka jej osobą problematyczną.

Ja bym powiedziała, że do końca nie wiesz co było przyczyną , bo w trakcie okresu próbnego wywiazywalas się ze wszystkich obowiązków, nie opuściłaś żadnego dnia pracy (o ile nie opuściłaś), ale pracodawca pod koniec tego okresu powiedział że wystąpiły jakieś nieoczekiwane okoliczności i niestety w tej chwili nie może Cię zatrudnić.

Pamiętaj jednak, że potencjalny pracodawca może zadzwonić do poprzedniego żeby o ciebie zapytać (teoretycznie jest ochrona danych osobowych, ale nie każdy tego przestrzega), więc jeśli własnym zachowaniem przyczyniłaś się do nie przedłużenia umowy to ja bym w ogóle nie wspominała w CV o tym "epizodzie".

4