Jak już pisałem w innym wątku od pewnego czasu szukam odpowiedniej kobiety. Przez ten czas poznałem wiele dziewczyn, ale nic wielkiego z tego nie wyszło. Wynika to pewnie z tego, ze mam swoje wymagania i nie jestem tez takim zwykłym facetem jak na swoją wiek. Wiele z tych dziewczyn było niedojrzale i tylko imprezy im w głowie. W pewnym momencie napisałem do jednej dziewczyny rzekomo z mojej uczelni (tak wtedy myślałem). Bardzo podobała mi się fizycznie. Odpisała krótko i trochę dziwnie, ale odpisałem. Przekonałem się niedługo, że studiuję jednak nie w tej uczelni i mieszka dość daleko i z grzeczności jeszcze odpisałem parę razy i przestałem, bo pomyślałem, że to nie ma sensu. Po kilku miesiącach poczułem pustkę i trochę nudę i napisałem do niej. Zaczęliśmy rozmawiać i po kilku wiadomościach (tym razem już normalnej rozmowie) uświadomiłem sobie, że jest wspaniała. Pomyślałem sobie ze to może być złudzenie, ale rozmawiamy, co kilka dni czasem codziennie i coraz mocniej jestem o tym przekonany. Niedawno zdążyło się nam rozmawiać 5h do nocy, choć miałem robić coś innego zawodowego to rzuciłem to, bo rozmawia się z nią i czas jakby nie płynął. On jest bardzo podobna do mnie: mądra, spokojna, cicha, inteligentna, nie lubi imprezowa lubimy ta sama muzykę, filmy, mamy podobne przekonania w wielu sprawach. Ona nawet lubi rozmawiać o moim technicznym hobby, chętnie mnie wysłuchaj jest ciekawa tego nigdy ja to nie nudzi, nawet mamy urodziny 9 dni od siebie. Jak dla mnie ideał w zasadzie, nie ma niczego, co by mi się, choć w małym stopniu nie podobało. Nawet rozumie moje ambicje naukowe. Rozmawiamy o wszystkim i czuje swobodę nie zastanawiam się, co napisać jak to odbierze, czuje, ze ja świetnie znam. Na dodatek jest bardzo piękna i taka, jakie lubię, czyli taka delikatna, dobra.