Lęki, przejmowanie się, bezczynność... Niech mi ktoś pomoże. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » Lęki, przejmowanie się, bezczynność... Niech mi ktoś pomoże.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

1 Ostatnio edytowany przez widelovelyeyes (2013-08-19 22:21:19)

Temat: Lęki, przejmowanie się, bezczynność... Niech mi ktoś pomoże.

Witam wszystkie Forumowiczki serdecznie.
Sama już nie wiem gdzie szukać pomocy, dlatego zarejestrowałam się tutaj, może ktokolwiek mi pomoże się poukładac.

Mam 20 lat. W zyciu niczego mi nie brakuje - mam wspaniałych rodziców, siostrę, od kilku lat kochającego chłopaka, jestem jedną z lepszych studentek na wymarzonym kierunku... Jestem całkiem ładna. Ale... pozwolę sobie to wypunktować.

1.Wszystkim się przejmuję. Naprawdę. Wszystkim. Cały czas towarzyszy mi gonitwa myśli. Myslę o tym, że muszę oddać indeks do X dnia i że mogę zapomnieć. Co byłoby jeżeli uciekłby mi pies. Co by było gdybym... Przez to jestem strasznie zblokowana. Mam 20 lat, jestem młoda, jak szłam na studia to chciałam żyć całkowicie po swojemu - bawić się bez konieczności informowania rodziców o której wróce, fotografować, biegać, smiac się, czerpać z zycia. Tymczasem od roku nie chce robić NIC. Jedynie poczucie obowiązku studiowania jakoś mobilizuje mnie do wyjścia z domu. Jeżeli już ide na imprezę - wychodzę jako jedna z pierwszych. Mam wrażenie, że życie ucieka mi przez palce. Przejmuję się psami w schronisku, bezdomnymi. Wiem, że to altruizm, ale taki, który nie daje mi żyć.