Jestem ta gorsza w pracy - paraliż przed zmianą - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » Jestem ta gorsza w pracy - paraliż przed zmianą

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Jestem ta gorsza w pracy - paraliż przed zmianą

Hej wszystkim,
Piszę, bo chyba liczę na jakiegoś kopniaka, który sprawi, że coś w końcu zrobię ze sobą. Pracuję od 5 lat chyba w toksycznym środowisku, w którym karierę buduje się na tym kogo znasz lub do której grupy uda Ci się wkręcić. Mniejsze znaczenie ma przygotowanie merytoryczne, wiedza, kompetencje, certyfikaty. Kierownikiem mojego zespołu jest zadbana, bardzo pewna siebie kobieta, która nie jest turbo merytoryczna ale zawsze potrafi się wbić we właściwe towarzystwo i robić dobre wrażenie. Stworzyła lub też stworzył się samoistnie podział w naszym zespole na 2 grupy. Pierwsza z nich to JEJ grupa – pewni siebie, niestety fałszywi ludzie, którzy umniejszając innym, po trupach do celu robią karierę. Oni dostają awanse, najwyższe premie. Oni są o wszystkim informowani, z nimi konsultuje wszystkie sprawy, oni podejmują decyzję. Druga grupa to niestety ci gorsi, mniej znaczący, mniej pewni siebie (lub też tacy się stali po jakimś czasie uszeregowania jako Ci gorsi), którzy wykonują swoje zadania jak trzeba ale są mniej widoczni bo nie mają dostępu do tego do czego mają tamci. Niestety jest nas mniejszość. A konkretnie ja i koleżanka. Nie dostajemy awansów, zawsze niższe premie żeby Ci swoi mogli dostać więcej. Próbowałam zaskarbić sobie sympatię tej grupy, proponuje pomoc, chęć udziału w jakichś projektach. Niewiele to daje. Oficjalnie są uprzejmi ale widać, że nie widzą mnie w swoim gr