Niech ktoś pomoże mi się w tym odnaleźć - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Niech ktoś pomoże mi się w tym odnaleźć

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Niech ktoś pomoże mi się w tym odnaleźć

Od 2 lat jestem w związku. Na początku było kosmicznie - idealnie, później wiadomo - rutyna itp, mimo że uczucie nie ulega zmianie. Od początku miałam problem z niskim poczuciem swojej wartości i byłam zazdrosna o byłe dziewczyny mojego narzeczonego. Mam 20 lat, on 27. Kiedy się poznawaliśmy, opowiadał, że jego ideał kobiety to niebieskooka blondynka (jestem zielonooką brunetką) i ciągle wspominał o swojej byłej dziewczynie, z którą świeżo się rozstał. Że była jego ideałem, nigdy nie mógł jej zdobyć, zawsze była nieosiągalna. Wtedy nie widziałam w tym nic dziwnego, bo sama byłam świeżo po związku, który był kompletnym błędem. Jednak, to czego się nasłuchałam tak wbiło mi się do głowy, że do dzisiaj stalkuje jego byłe dziewczyny w internecie. Wiem, że nie jest to normalne, ale nie umiem sobie z tym poradzić. Ciągle odczuwam niepokój, czuje że coś jest nie tak. Mówiłam sobie, że to tylko moja obsesja do czasu. Do czasu, aż pod jego nieobecność zajrzałam mu do telefonu. Kiedy mówił, że była dziewczyna nic dla niego nie znaczy, zobaczyłam aktualne wiadomości, a jakby tego było mało napisał do jakiejś małolaty, czy umówi się  z nim "na kawę"... Byłam zszokowana. Oczywiście, powiedziałam mu o tym, a on stwierdził, że to chore, że grzebałam mu w telefonie. I że z byłą dziewczyną tylko sobie rozmawiał (fakt, nie było tam nic z podtekstem, ale jednak uważam to za dziwne), natomiast co do tej nastolatki twierdzi, że mu s