Rozwód z mężem alkoholikiem - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Rozwód z mężem alkoholikiem

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Rozwód z mężem alkoholikiem

Witam, pisałam już tu na forum (w dziale  ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD, ale polecono mi ten dział). Otóż, jestem w trudnej sytuacji i proszę o pomoc. Mój mąż jest alkoholikiem. On nie chce się leczyć. To już jest nie do zniesienia. Chciałabym się z nim rozwieść i eksmitować go z domu. Nie znam się za bardzo na prawie, dlatego proszę o poradę. Niestety nie jestem osobą zamożną, zarabiam najniższą krajową. Wszystkie kredyty, opłaty są na mnie, nie na męża, więc ja po rozwodzie byłabym w o wiele gorszej sytuacji niż mój mąż. On też zarabia najniższą krajową, więc nie wiem jak to by było ewentualnie z alimentami. Mieszkanie, w którym mieszkamy nie jest naszą własnością, jesteśmy tam tylko zameldowani, jest ono własnością mojej rodziny, więc może to przyspieszyłoby jego eksmisję. Mam też pytanie: czy mogę być zwolniona z kosztów sądowych, czy muszę mieć adwokata (po prostu nie mam na to pieniędzy)? Jakie dokumenty muszę złożyć i gdzie? Jak je wypełnić? Jak udowodnić, że mąż jest alkoholikiem? Czy mogę złożyć wniosek o eksmisję przed rozwodem? Jak napisać taki wniosek? Co w nim napisać? Nie wiem także czy po rozwodzie mogłabym liczyć na alimenty na pełnoletniego syna (ma 18 lat, mieszka z nami i uczy się)? Na jakie alimenty mogę liczyć, tzn. jakiej wysokości? Czy trzeba uzasadniać wysokość alimentów? Wiem, że pytań jest dużo, ale wierzę, że ktoś mi pomoże.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Rozwód z mężem alkoholikiem