proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( ) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 51 ]

1 Ostatnio edytowany przez tomeczek (2013-03-05 11:33:15)

Temat: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

WitAM was bardzo i proszę o rady sad bo nie wiem co mam dalej robić teraz przedstawię wam o co chodzi..

Poznałem dziewczynę przez ostatnio co raz bardziej popularny serwis badoo.

Napisałem do niej wprost i zapytalem czy mozemy sie blizej poznac odpisala ze : 'mozemy sprobowac"  to ja poprosilem o nr gg bo wolee tam pisac potem wymienilismy kilka zdan na GG i zapytalem czy ma fb wiec ona ze tak i  podala mi link do swojego profilu  smile przez 2 wieczory rozmawialismy w milej atmosferze na fb i zapytalem czy moze bysmy sie gdzies spotkali na weekendzie ona czemu nie i ze sie jescze zgadamy co i jak dokladnie smile

nastepnego dnia tez dosc dlugo i pozno rozmawialismy na fb potem na koniec rozmowy napisala ze musi juz isc i zostawila mi swoj nr kom sama nie prosilem o to smile  popisalismy kilka smsow smile nastpenego dnia to byla sobota wtespnie umowilismy sie na spotkanie na niedziele tez fajnie sie nam pisalo w sobote smile

w niedziele kilka smsów przed spotkaniem no i wreszcie spotkanie smile spacerowalismy chyba z 2 godziny na poczatku bylo troche sztywno ale zawsze jakis temat do rozmow sie znalazl choc zdarzylo sie kilka takich nie przyjemnych "milczen" ale zaraz szybko ja o cos pytalem zeby nie bylo sztywno smile potem wstapilismy do pizzeri ja zamowilem herbatke ona pizze chcialem za nia zaplacic ale sie nie zgodzila ja wypilem ona zjadla i odprowadzielm ja do samochodu od poczatku spotkania minelo chyba z 3 godz , no i na koniec powiedzialem jej ze pozniej sie odezwe ze moze cos popiszemy ona ok i dodala jeszcze ze pojdziemy jeszcze na jakies piwo tylko jak ona skonczy diete to ja ok smile

(a zapomnailem dodac moze to tez bedzie mialo jakis wplywa ona teraz bedzie poprawiac mature z bilogii i chemii bo chce isc na medycyne i   pewnie ma troche tez nauki na glowie)

po 2 godzinach od spotkania napisalem smsa do niej ze dziekuje za spotkanie a ona chyba po 1.5 godz napisla ze nie ma za co smile potem ja napisalem czy moge liczyc na kolejne spotkanie i odp juz nie zobaczylem ..
nastpenego dnia napisalem jej sms Dzien dobry jak sie spalo ,, oraz zostawilem wiadomosc na fb co to sie wczoraj stalo ze mi nie odp zapytalem czy sie tak pilnie uczyla czy zasnela ... ale odpowiedzi brak przez caly dzien sad
a teraz wiem ze zle zrobilem bedac u kolegi cos kolo 24 dzwonilem do niej lecz nie odpierala a dzis sms z rana od niej : jezeli nie odp to ze jestem zajeta a po 2 nie zycze sobie takich telefonow kolo 24. to ja jej odp cp Ty taka zla Jestes ona mi odp ze nie jest zla tylko pisze co mysli . moja odp : ok to nie bede Ci przeszkadzal jak znajdziesz czas to sie odezwij.

i jak myslicie skad u niej taka nagla zmiana nastawienia ??
jakbym sie jej w ogole nie spodobal to nasze psotkanie by tyle nie trwalo tak mi sie wydaje
nie mowila by mi ze pojdziemy jeszcze na piwo
hmm myslicie ze przez nauke do matury tak to sie teraz dzieje ? ale wczesniej tez sie uczyla i miala ze mna jakis kontakt tak mi sie wydaje
moze cos zle zrobilem no ja nie wiem sam dlatego prosze was o rade sad z gory dziekuje

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Cóż być może z czystej kurtuazji spotkanie trwało tyle.
Nie mniej moje zdanie jest takie,  że ona nie odwzajemnia Twojego zainteresowania.
No i fakt. Dzwonić do kogoś koło północy gdy się ledwie znacie. To generalnie jak dla mnie był gwóźdź do trumny.

Spokój wewnętrzny trzeba sobie po prostu wypracować przez trud.

3

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

no wiem ze zle zrobilem dzwoniac kolo polnocy.. ale wczesniej byl lepszy kontakt odpisywala na smsy a po 1 spotkaniu nie wiem co sie stalo .. ale dala mi do zrozumienia ze jeszcze kiedys pojdziemy na "piwo" teraz wyglada tak jakby zamknela sie przede mna.

4

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

myslisz zeby dac jej czas ? i poczekac az sama MOŻE sie odezwie ?

5

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
tomeczek napisał/a:

no wiem ze zle zrobilem dzwoniac kolo polnocy.. ale wczesniej byl lepszy kontakt odpisywala na smsy a po 1 spotkaniu nie wiem co sie stalo .. ale dala mi do zrozumienia ze jeszcze kiedys pojdziemy na "piwo" teraz wyglada tak jakby zamknela sie przede mna.

Klasyka gatunku.
Nie spodobałeś jej się. Tak bywa. Przykro mi.
Spotkania po super kontakcie internetowym to właśnie papierek lakmusowy relacji. I wtedy masz 50%, że coś się z tego urodzi.

Spokój wewnętrzny trzeba sobie po prostu wypracować przez trud.

6

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

rozumiem no szkoda sad aa zpaytac ja wprost czy to koniec naszej znajomosci , czy to prwada ze jej sie nie spodobalem ?

7

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Pójdziecie na piwo jak skończy dietę? A na waszej randce jadła pizze...hahah. Nie no, przepraszam, że się śmieję:P
Odpuść. Nic z tego nie będzie.

Gdy Bóg zamyka drzwi, zostawia otwarte okno.

8

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

ahaaaaaaaaaaa big_smile czyli tak powiedziala zeby cos powiedziec ? big_smile

9

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

aa zapytać ją  wprost czy to koniec naszej znajomości ?

10 Ostatnio edytowany przez Leila01 (2013-03-05 13:19:10)

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
S.. napisał/a:

Pójdziecie na piwo jak skończy dietę? A na waszej randce jadła pizze...hahah. Nie no, przepraszam, że się śmieję:P
Odpuść. Nic z tego nie będzie.

Też mnie to rozbawiło smile

A co do autora...
Prawdopodobnie nie odwzajemniła zainteresowania i nie chcąc Ciebie urazić odpowiedziała z grzeczności "może się spotkamy......"
Na to wygląda, że chciała to "uśmiercić" milcząc, nie odpowiadając na Twoje wiadomości.
Trochę to niefajne no ale cóż...

To my tworzymy nasze własne przeznaczenie...

11

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Nie pytaj. Po co? Pokażesz tylko swoja słabość:) Ona jak będzie chciała to się odezwie;)

Gdy Bóg zamyka drzwi, zostawia otwarte okno.

12

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

no ale dlaczego przed spotkanie bylo ok i w ogole widziala mnie na zdj na fb to wiedziala z kim sie spotka a teraz tak nagle cisza..

13

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
S.. napisał/a:

Nie pytaj. Po co? Pokażesz tylko swoja słabość:) Ona jak będzie chciała to się odezwie;)

dlaczego słabość ? chciałbym zapytać i wiedzieć a nie czekać tak i myśleć czy napisze czy nie ?

14

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
tomeczek napisał/a:

no ale dlaczego przed spotkanie bylo ok i w ogole widziala mnie na zdj na fb to wiedziala z kim sie spotka a teraz tak nagle cisza..

Bo znajomość internetowa, komunikacja przez różne nośniki to nie to samo co spotkanie w rzeczywistości.
Nie widząc się, nasza wyobraźnia tworzy obraz drugiej osoby na podobieństwo swojego"ideału", niestety w realnym świetle, w kontakcie bezpośrednim czar pryska....nie zawsze!
Czasami gesty gesty drażnią, samopoczucie w danym towarzystwie nie jest naturalne, czasami wygląd....
Są różne przyczyny.
W każdym razie takie jest właśnie ryzyko takich znajomości.
Nie możesz mieć do niej pretensji.
Sam zauważyłeś, że przez komunikatory rozmawiało Wam się świetnie, a niekoniecznie już przy bezpośrednim spotkaniu.

To my tworzymy nasze własne przeznaczenie...

15

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
tomeczek napisał/a:
S.. napisał/a:

Nie pytaj. Po co? Pokażesz tylko swoja słabość:) Ona jak będzie chciała to się odezwie;)

dlaczego słabość ? chciałbym zapytać i wiedzieć a nie czekać tak i myśleć czy napisze czy nie ?

Ale przecież nie pisze.
Zapytaj, będziesz miał chociaż spokój ducha  i pewność na czym stoisz.

I jaka słabość?
Lepiej się zadręczać niż wiedzieć?

To my tworzymy nasze własne przeznaczenie...

16

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
Leila01 napisał/a:
tomeczek napisał/a:
S.. napisał/a:

Nie pytaj. Po co? Pokażesz tylko swoja słabość:) Ona jak będzie chciała to się odezwie;)

dlaczego słabość ? chciałbym zapytać i wiedzieć a nie czekać tak i myśleć czy napisze czy nie ?

Ale przecież nie pisze.
Zapytaj, będziesz miał chociaż spokój ducha  i pewność na czym stoisz.

I jaka słabość?
Lepiej się zadręczać niż wiedzieć?

masz rację tak zrobię smile
a myslalem ze cos z tego bedzie no ale coz smile

17

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

ale mogla by przynajmiej napisac ze raczej juz sie nie spotkamy i ze to dalej nie ma sensu..

18

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
tomeczek napisał/a:

ale mogla by przynajmiej napisac ze raczej juz sie nie spotkamy i ze to dalej nie ma sensu..

No ale tego nie zrobiła.
To zapytaj wprost.
Będziesz wiedział na czym stoisz.

To my tworzymy nasze własne przeznaczenie...

19

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

zaraz jej napisze lub zadzwonie jak odbierze
moze jakas mala sznasa jest zeby ta znajomosc byla dalej kontunuowana

20

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

powiem, tak. Ja bym nie pisała, dlaczego?

Pisałeś do niej, dzwoniłeś ( o 24) dziewczyna napisała, że jak jest zajęta to nie odp. Ty napisałeś ok, jak będziesz miała czas to napisz.
Zakomunikowałeś Jej, że chcesz się z nią widzieć. Ok.

Teraz? jak napiszesz do niej "to koniec tej znajomości" To może poczuć się przyparta do muru. Widzieliście się dopiero raz:) Nie lepiej poczekać ? Może to na nią podziała i sama Ci zaproponuje spotkanie, takim pytaniem zamykasz sobie drogę:P

Chyba, że chcesz już mieć jasno określone-tak to koniec tej znajomości;) To pisz;)

Gdy Bóg zamyka drzwi, zostawia otwarte okno.

21

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Spotkanie było w niedzielę, tak?
Dzisiaj dopiero wtorek...

smile


Pieklisz się kolego faktycznie wink
Twoja wola....

S.. ma trochę racji jednak.

To my tworzymy nasze własne przeznaczenie...

22 Ostatnio edytowany przez Poprostu Daniel (2013-03-05 13:50:21)

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

NIe pisz, nie rób z siebie desperata , utwierdzisz ją tylko że dobrze zrobiła.
Nie pykło na randce i tyle. nie zadręczaj się chłopaku. Twoja pierwsza randka ?

Od niedzieli zdążyłeś jej pisac smsy , pisać na fb i dzwonić ? Zadręczyłeś dziewczynę. Następnym razem pomyśl nad tym.

Świadomy swoich zalet nieświadomie zapominam o swoich wadach smile

23

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Ja jak facet poczekalbym do piatku,w piatek zadzwonil,zaprosil na to piwo ewentualnie i czekalbym na reakcje i odpowiedz.Nachalnosc i ciagle nagabywanie nie jest sympatycznie odbierane przez kobiety.

24

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

hmmm i co teraz zrobić ... tak spotkanie było w niedzielę
w poniedzialek napisałem jak się spało i tylko tyle a wieczorem okolo 24 zadzwoniłem a dzis rano sms od niej ze jak nie odp to byla zajeta i zebym nie dzwonil o tej godz ok wiem zle zrobilem ale chcialem tylko utrzymywac kontakt taki jak bym przed spotkaniem naszym ten tak zwany kontakt wirtulany byl ok.... nie to nie jest moja pierwsza randka ale mysalem ze wkoncu trafilem na odpowiednia osobe fajnie nam sie rozmawialo i w ogole..
aaaa teraz nastala taka martwa nie przyjemna cisza...
nie wierze ze nie miala czasu napisac przez caly dzien jednego sms-a......

25

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Masz rację że jej nie wierzysz że nie miała czasu. Oczywiście że miała czas napisać smsa , tyle tylko że NIE CHCIAŁA. Uszanuj to i nie truj dziewczynie tyłka wink

Świadomy swoich zalet nieświadomie zapominam o swoich wadach smile

26

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
Poprostu Daniel napisał/a:

Oczywiście że miała czas napisać smsa , tyle tylko że NIE CHCIAŁA. Uszanuj to i nie truj dziewczynie tyłka wink

Amen i tyle w temacie:)

No matter where we go
Souls adrift never say goodbye

27

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Witaj...
Chlopie co ty wyrabiasz???
Tyzes jakowe oleum pobiral niczym Imc Zagloba, ze Cie oleum ponioslo???

Kilka zdan wymienionych na komunikatorach, wiecie jak wygladacie na fotkach i w realu, jedna randka przy pizzy i herbatce a Tobie sie wydaje, ze to ta jedna jedyna i mozna zaglaskac kota na smierc. I jeszcze sie dziwisz, ze nie miauczy tylko szczeka na Ciebie odpowiadajac na Twoje "czule" zaczepki.
Jest taka niepisana zasada, ze nawet do znajomych sie nie dzwoni po godz. 20.00... z czystej grzecznosci i szacunku do drugiego czlowieka.

Nie chciala tak jak Ty herbatki czy kawki a wziela pizze, bo - bez urazy - mogles sie Jej wydac, ze jestes nudny jak "flaczki z olejem" i dla zabicia nadmiaru czasu wziela sobie ow "wypelniacz".
Sam fakt, ze nie chciala bym zaplacil za randke by mi dal do zrozumienia, ze nie jestem w Jej typie.
Widziales sie z Nia raz i nie byles kilka miesiecy w tej relacji a wyobrazasz sobie po tym spotkaniu niewiadomo co... wyluzuj.

salvame napisał/a:
Poprostu Daniel napisał/a:

Oczywiście że miała czas napisać smsa , tyle tylko że NIE CHCIAŁA. Uszanuj to i nie truj dziewczynie tyłka wink

Amen i tyle w temacie:)

I Amen po raz drugi. Klamka zapadla.

Mogę być w każdym miejscu na świecie, ale fragment mnie zawsze będzie jezdził opustoszałą autostradą zwaną życiem, sprawdzajac w tylnym lusterku, jak rozmywają się na horyzoncie miejsca i ludzie, których poznałem.

28

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Mogę tylko potwierdzić to co już zostało wcześniej napisane. Pisanie przez komunikatory czy facebooka to całkiem inna sprawa. Wtedy masz czas, możesz wszystko przemyśleć, napisać dokładnie to co druga strona chciałaby "usłyszeć", w rozmowie w 4 oczy tego nie ma...to samo jest z fotkami, często zamieszczamy te najbardziej dla nas korzystne...
Ja mam kilka takich spotkań za sobą, z tym że byłam jakby po tej drugiej stronie. Byłam tą która po pierwszym spotkaniu odpuszczała. Dlaczego? najczęściej potencjalny kandydat nie spełniał moich oczekiwań. Po prostu. W trakcie rozmowy "na żywo" tracił swój czar i w moim odczuciu stawał się całkiem kimś innym niż ta osoba z którą pisało się na gg.
Jednak to trudne napisać komuś sorry, miło było ale więcej spotkań nie będzie, też wiem to z doświadczenia, ale lepsze to niż ignorowanie kogoś komu być może na nas zależy. Dlatego nie pisz do niej nic, tak będzie najlepiej dla Ciebie i dla niej. może się odezwie, jak nie to innych fajnych dziewczyn są tysiące smile

I głowa do góry, ja z moim słońcem poznanym na badoo jestem już ponad półtora roku. Czasem można dobrze trafić wink

Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości, jak Ty...

29 Ostatnio edytowany przez tomeczek (2013-03-05 21:34:02)

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

no dzieki za rady teraz mam jasniejszy obraz na ta cala sytuacje smile tylko kurde szkoda ze przez gg czy tam sms sie nam fajnie gadalo ale po spotkaniu czas prysl no ale widze ze pisanie w wirtualu jest calkiem inne ..
mogla napisac chodz jedno zdanie "nie pisz juz do mnie to nie ma sensu nie Jestes w moim typie ..."  troche na tym pierwszym naszym spotkaniu bylem spiety i lekko zawstydzony bo taki z natury jestem i moze dobrze tego nie odebrala no juz sam nie wiem co zlego zrobiwydaje mi silem lub powiedzialem.........
ze ona sie do mnie nie odezwie w ogole wiec sam napisze do niej czy kontunuowanie naszej znajomosci nie ma juz sensu... i poprosze ja o krotka a konkretna odpowiedz..

30

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Dalej nie rozumiesz.. Ciezki przypadek.

Świadomy swoich zalet nieświadomie zapominam o swoich wadach smile

31

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

czego nie rozumiem ? Ja jej nic zlego nie zrobilem ... ani nie napsialem

32

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
tomeczek napisał/a:

czego nie rozumiem ? Ja jej nic zlego nie zrobilem ... ani nie napsialem

uszanuj jej milczenie, bo po Twoich zagrywkach po spotkaniu jest ono bardzo wymowne. jesli sama sie nie odezwie to juz jest wszystko jasne a sam nie wyrywaj sie przed szereg. zaglaskales ja na smierc wiec... dales ciala.

Mogę być w każdym miejscu na świecie, ale fragment mnie zawsze będzie jezdził opustoszałą autostradą zwaną życiem, sprawdzajac w tylnym lusterku, jak rozmywają się na horyzoncie miejsca i ludzie, których poznałem.

33

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

bags
ok rozumiem tylko sie dziwie ze tak szybko wszystko sie odwrocilo przed spotakniem sama mi dala swoj nr tel sama do mnie 1 kilka razy napisala hmmm poczekam ale chcialbym nawet najgorsza widomosc uslyszec czy przeczyta np odpie***l się ode mnie i daj mi juz spokoj...

34

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
tomeczek napisał/a:

bags
ok rozumiem tylko sie dziwie ze tak szybko wszystko sie odwrocilo przed spotakniem sama mi dala swoj nr tel sama do mnie 1 kilka razy napisala hmmm poczekam ale chcialbym nawet najgorsza widomosc uslyszec czy przeczyta np odpie***l się ode mnie i daj mi juz spokoj...

Przecież Ci nie odpisuje...
Pogódź się z tym

To my tworzymy nasze własne przeznaczenie...

35

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

eh...

36

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

No skoro sam chcesz to przeczytac to prosze bardzo : odp****ol sie od niej i daj jej juz spokoj, desperacie.

Świadomy swoich zalet nieświadomie zapominam o swoich wadach smile

37

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Czytam twoj watek i szczerze mowiac chce mi sie śmiać, widziales ja raz na oczy a sie zachowujesz jakby cie zostawila po 20 latach malzenstwa co najmniej.. weź odpuść ma cie w dupie totalnie a nie powiedziala ci tego wprost bo byc moze nie chciala cie urazic, weź sie chłopie ogarnij i nie zawracaj jej dupy bo widac ze nie jest toba zainteresowana.. widocznie nie spodobales sie jej a ty widocznie tez masz słabą samoocene skoro sie do niej przyczepiłes i na sile chcesz z nia utrzymywac kontakt.. mam nadzieje ze porady tutaj napisane dadza ci do myslenia i sie opamietasz.

"walcze by zapomnieć, by już nie mieć wspomnień"

38

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

no ale przed spotakniem sie dawala mi do zrozumienia ze jest mna zainteresowana ...
to ja nie wiem co ona ma w tej glowie

39

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Czy Ty nie rozumiesz, że internet, komunikatory, FB i tego typu ustrojstwa to nie to samo co spotkanie w REALU?
Dwa, skoro już na pierwszym spotkaniu odpowiedziała, że jest szansa na spotkanie a do niego nie dąży to znak, , iż nie miała odwagi powiedzieć, że nic z tego nie będzie. A zatem teraz też nie licz na szczerość jak ją będzie o to pytał. Chyba, że jej poirytowanie sięgnie zenitu.

Spokój wewnętrzny trzeba sobie po prostu wypracować przez trud.

40

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
tomeczek napisał/a:

no ale przed spotakniem sie dawala mi do zrozumienia ze jest mna zainteresowana ...
to ja nie wiem co ona ma w tej glowie

ja pierdziele.. nie wytrzymam jak to czytam .
nie wiem co Ty masz w głowie, skoro nie potrafisz zrozumieć że PRZED spotkaniem był internet, wyobrażenia. PO spotkaniu już nastąpiła faza REALA. Skoro się nie odzywa to oznacza że oczekiwania PRZED mineły się z tym co dostała w REALU.

No matter where we go
Souls adrift never say goodbye

41

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

A moze wystraszyl nachalnoscia, i jedno i drugie-real.Trzeba przyznac jedno ma upor chlopak w sobie.Niezniszczalny.

42

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
mayk222 napisał/a:

A moze wystraszyl nachalnoscia, i jedno i drugie-real.Trzeba przyznac jedno ma upor chlopak w sobie.Niezniszczalny.

Myślę, że to nie upór tylko nieumiejętność poradzenia sobie z rzeczywistością i zaakceptowaniem takiego faktu jaki wynikną.
Tak w życiu bywa, że nie zawsze dwie osoby muszą "czuć" do siebie to samo...

To my tworzymy nasze własne przeznaczenie...

43

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Jakies 3 lata temu spotkalam sie z kolesiem z internetu.. w sumie to kolezanka mnie umowila wczesniej tez pisalismy na czacie i dobrze sie dogadywalismy jak sie spotkalismy nie bylo tak zle , poszlismy na obiad a potem na spacer tylko ze koles kompletnie nie byl w moim typie,a ja jakos nie umialam mu powiedziec ze mi sie nie podoba bo nie chcialam go urazic. On tez pisal, ja nie odpisywalam, dzwonil nie odbieralam na szczescie zrozumial aluzje ze nie jestem zainteresowana i odpuscil tobie tez radze jak tak dalej bedziesz ja nekal to laska sie wystraszy i cie na policje poda o dreczenie i bedziesz mial przerabane wiec ODPUSC!!!

"walcze by zapomnieć, by już nie mieć wspomnień"

44

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Wspolczuje nastepnej kobiecie ktora bedzie miala "przyjemosc" pojsc z tym gosciem na spacer.

Świadomy swoich zalet nieświadomie zapominam o swoich wadach smile

45

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
Poprostu Daniel napisał/a:

Wspolczuje nastepnej kobiecie ktora bedzie miala "przyjemosc" pojsc z tym gosciem na spacer.

smile

To my tworzymy nasze własne przeznaczenie...

46

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
Leila01 napisał/a:
Poprostu Daniel napisał/a:

Wspolczuje nastepnej kobiecie ktora bedzie miala "przyjemosc" pojsc z tym gosciem na spacer.

smile

Moze niech pojdzie do zakonu "kantemplacyjnego", bo jak tak dalej pojdzie, to go wszystkie beda puszczac nie tyle przodem co kantem.
Nie ma co i z calym szacunkiem nie obrazajac jego poprzednika, scooby 2 jak nic.

Mogę być w każdym miejscu na świecie, ale fragment mnie zawsze będzie jezdził opustoszałą autostradą zwaną życiem, sprawdzajac w tylnym lusterku, jak rozmywają się na horyzoncie miejsca i ludzie, których poznałem.

47

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Lepszy w tej kategori byl "zalamany"

48

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Witajcie. Ja mam z kolei taka sytuacje,a mianowicie:
Poznalem miesiac temu dziewczyne poderwala mnie w pubie z poczatku ja olewalem bo byla tak atrakcyjna,ze w okol niej krecilo sie zbyt wiele facetow.Ona nadal mnie zaczepiala,bawilismy sie razem.Na koniec sytuacja nie pozwolila mi aby wziasc od niej nr tel.Odszukalem ja jednak i piszemy na fb(pisalismy)bardzo milo korespondowalismy.Pewnego dnia napisalem jej wiadomosc na dzien dobry nie odpisala choc byla aktywna.Po prawie 3dniach wyslala do mnie wiadomosc a wniej tylko emetikonka "buziak".Co mam zrobic odpisac za jakis czas?Nie rozumiem juz jej piszemy milczy a potem wysyla buziaka?Co to ma znaczyc?pozdrawiam i czekam na wsze komentarze

49

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Heh big_smile Zapytaj jej, tak będzie najprościej wink

50

Odp: proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )
sweil napisał/a:

Heh big_smile Zapytaj jej, tak będzie najprościej wink

Heh napewno tak najprosciej.Wyszlo inaczej.Pomyslalem pfff nie zlamie sie nie odpisze tak predko i uzyskalem kolejne trzy wiadomosci tresci czyz bym sie obrazil?a moze jest na rzeczy cos lub ktos inny hmm i tesknie za wiadomosciami od ciebie sad.Po tym juz musialem odp.I znow piszemy jak wczesniej.Za kilka dni mamy sie spotkac.Tylko nie wiem czy jestem gotowy,chyba wole jeszcze troche z nia popisac dowiedziec sie wiecej o jej charakterze.I isc bardziej przygotowanym na spotkanie.Bo jestem swiadomy,ze moze byc wtopa.Co myslicie o tym zeby ja zabrac na radke np. Do takiego wielkiego zoo zamiast standardowo spacer restauracja itp. Zawsze w takim zoo jesli bedzie ten moment martwej ciszy to mozna skamentowac jakies zwierze lub cos innego i znow nawiarze sie rozmowa.Wydaje mi sie to dobrym pomyslem a wam?

Posty [ 51 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » proszę o pomoc (urywa się kontakt z nowo poznaną dziewczyna... :( )

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018