kompleksy amerykanów, nowozelandczyków itp. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » EMIGRACJA I ŻYCIE ZA GRANICĄ » kompleksy amerykanów, nowozelandczyków itp.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: kompleksy amerykanów, nowozelandczyków itp.

Hej,
chciałabym poruszyć temat, który nie daje mi od dawna spokoju. A mianowicie obecnie studiuję w Paryżu i miałam okazję poznać bardzo dużo obcokrajowców nie tylko z Europy, ale także z innych kontynentów. Bardzo dobre wrażenie wywarli na mnie nowozelandczycy, kanadyjczycy, włosi, niemcy. Natomiast nie rozumiem tego, że w pewnych rozmowach ( częściej amerykanie czy nowozelandczycy) poruszają tematy kompleksów narodowościowych. Uważają np swoje Wellington czy całą Nową Zelandię za wielkie pola i zazdroszczą innym mieszkania w Europie. Ja na ich miejscu bardzo bym się cieszyła mieszkając w ich kraju. Jest to zupełnie coś innego. Mają piękne krajobrazy, świetne jedzenie i wydaje mi się, że ludzie są bardziej otwarci niż np Polacy czy Francuzi..Tak samo z kilkoma znajomymi z USA - w zeszłym semestrze na siłę chcieli się upodobnić do Francuzów i pod koniec semestru wykupywali chyba większość typowo paryskich second handów i jakiś innych sklepów. Nie wiem czy czuli presję bycia w Europie? Przecież USA to wielki potężny kraj z którego mieszkańcy są dumni. Kiedy mówiłam, że większość ludzi odbiera USA jako american dream mówili, że to nieprawda i najchętniej przenieśliby się do Francji. Może wynika to też z historii?
Ja np chętnie bym się zamieniła i prowadziła takie amerykańskie życie albo mieszkała w Nowej Zelandii. Oczywiście wiem, że każdy kraj ma swoje wady i zalety smile)

Zobacz podobne tematy :