poproszę o głos rozsądku- starszy facet/ internet - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ, MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET » poproszę o głos rozsądku- starszy facet/ internet

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 29 ]

Temat: poproszę o głos rozsądku- starszy facet/ internet

Witam Wszystkich!
Postanowiłam zarejestrować się na tym forum, bo prawdę mówiąc odchodzę od zmysłów ostatnio. Ale od początku:
Mam 24 lata, studiuję dziennie, w grudniu poznałam przez Internet starszego faceta- ma 38 lat, nigdy nie był żonaty, nie ma dzieci- jednym słowem bez zobowiązań, jest bardzo samodzielny i raczej nie potrzebuje żadnej "dziewuchy" do szczęścia. Dodatkowo nie jest Polakiem, więc nasze spotkania są raczej ograniczone. Ja natomiast nie pracuję, moje doświadczenia życiowe też są raczej niewielkie. Czuję się jednak przy nim cudownie, mamy wspólne tematy i zainteresowania, śmiejemy się z tych samych dowcipów, etc. Ale zawsze następuje moment rozstania, gdzie albo on albo ja musi wrócić do "ojczyzny". On mówi, że chce się ze mną związać, że jestem dla niego wyjątkowa i wie na 100%, że to właśnie ze mną chce spędzić resztę życia. No i dotąd wszystko jest "ok", no ale... wydaje mi się, że ja mu pasuję, bo może mnie w pewien sposób uzależnić od siebie np. finansowo- płaci za wszystko. Ponad to wszystko wiem, że go kocham i mam wrażenie, że mi zależy bardziej niż jemu- są pewne drobne sygnały, które odbieram i które pozwalają mi tak myśleć.
Wszyscy pytają mnie dlaczego i co widzę w starszym facecie? Otóż pewien komfort i bezpieczeństwo, przy nim nie muszę się niczym przejmować, ale jednocześnie nie chcę się tak związać żeby nie mieć żadnej furtki wyjścia.