Ostatnio cały czas się denerwuje.Wszędzie jest strasznie, przychodze do szkoły natychmiast nerwy które są spowodowane przez no cóż nie można już jej nazwać przyjaciółka ale przez pewna dziewczyne ktorą cały czas widze i sie denerwuje za to co zrobiła.Pożniej powrót do domu gdzie rodzice a raczej moja matka ma do mnie zawsze prensje nic jej nie pasuje wszystko robie nie tak i zle najgorsze w tym wszystkim jest to ze odbija sie to na moim chłopaku czego bardzo nie chce ale nie potrafie sobie z tym poradzic:(Staram sie o tym wszystkim nie myslec ale nie daje rady.Nie chce sie denerwowac bo jesli o nerwy chodzi mam z nimi problem i juz lekarza odwiedzałam tak wiec nie mam pojęcia jak zrobić aby przestac o tym wszystkim mysleć
Podobne tematy
Znam temat ja też mam nerwy i to straszne na wszystko dookoła i wszystkich. Rozwaliłam ostatnio szufladę tak nią trzasnęłam. Krzyczę wrzeszczę płacze a później żałuję że tak postąpiłam.nie potrafię jednak nad tym zapanować. To jest całkowita rozpacz takie niekontolowane zachowana. I co z tym zrobić???????????????????????????????????? A najgorsze że jak piszesz cierpią na tym bardzo bliskie osoby:-(((((
No własnie....ostatnio lepiej mi idzie bardzo sie staram nie chce tego zeby ta złosc dotkneła innych.Tak jak Ty rowniez strasznie załuje ale naprawde nic nie moge na to poradzic jak sie zdenerwuje czasem nie panuje nad tym nie zebym komus krzywde zrobiła czy cos w tym stylu ale krzycze złoszcze sie nie wiadomo o co...
A może warto się wspomóc magnezem i potasem?
Ja tak zrobiłam, po namowie Przyjaciela i wierzcie mi, że jestem spokojniejsza. Wiadomo, dużo zależy od nas samych, ale często jest tak, że problem tkwi w naszym organizmie, który "woła o pomoc"..Tu jest opis działania Asparginu (koszt ok 4- 5 zł):
Preparat złożony zawierający jony potasu i magnezu oraz aminokwas biorący udział w metabolizmie tkanki nerwowej. Wpływa stymulująco na czynności mózgu, usprawnia pamięć, poprawia koncentrację i samopoczucie. Łagodzi odczuwanie zmęczenia, poprawia rytm snu. Zawarty w preparacie jon magnezu jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu, wpływa na czynności mięśni, serca, układu nerwowego, nabłonków i układu odpornościowego. Zawiera także jon potasu, co jest wykorzystywane w uzupełnieniu i profilaktyce niedoboru tego jonu.
Wskazania: Niedobory magnezu, stany przemęczenia, rekonwalescencja po chorobach zakaźnych i zabiegach chirurgicznych, okres poporodowy i klimakterium, nerwice mieszane, choroba wieńcowa oraz w zapobieganiu i leczeniu zawału mięśnia sercowego, zaburzenia snu i koncentracji.
oh naprawde ciekawie wyglada chyba skorzystam a raczej napewno co szkodzi i dziekuje Ci bardzo:)
moze to glupie ale w koncu czuje ze nie jestem sama. Ostatnio ciagle chodze zdenerwowana, wkurza mnie wszystko co sie rusza! nie potrafie sobie z tym poradzic, mam caly czas zly humor. Nawet zaczelam pic melise, ale to nie pomaga na dluzszy czas...
mi ona tez nie pomagała wogole to cos nie działa.....kiedys u lekarza byłam i dostałam taka fajna ale ochydna w smaku mieszanke ale pomagała....kupiłam te tabletki Aspargin zobaczymy czy cos dadza^^
8 2011-03-18 22:46:59 Ostatnio edytowany przez Fumiko (2011-03-20 20:48:03)
Skoro piszesz, że to dzieje się ostatnio i coś cię ciągle denerwuje to zdecydowanie szukaj przyczyn. Nie tych oczywistych na pierwszy rzut oka - faktów, które cię wściekają i złoszczą. Mam namyśli zdarzenia, które wydarzyły się ostatnio w twoich relacjach z ważnymi osobami, z tobą. Może coś spotkało cię trudnego, czego nie możesz zapomnieć, pomieścić w sobie, zaakceptować. Takie rzeczy mogą powodować trudne przeżycia i podwyższoną nerwowość. Warto rozmawiać, wyrzucać z siebie tę złość. Opowiedzieć koleżankom, komuś bliskiemu do kogo masz zaufanie, to oczyszcza. Jeżeli nie minie i będzie tak samo intensywne i niekomfortowe - warto sobie zapisać w kalendarzu od kiedy to trwa - po dwóch, trzech miesiącach zajrzyj do specjalisty, żeby zastanowić się co się dzieje.
hymmm juz jest coraz lepiej:)i to nie dzieki tym tabletkom ale ogolnie sie wziełam aby było lepiej^^
Integra co do znajomych to u mnie kiepsko wiec ten pomysł by nie doszedł do skutku^^"