praktyki studenckie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » praktyki studenckie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: praktyki studenckie

Mam takie małe pytanie, ale może na początek przedstawię swoją sytuację. Studiuję zaocznie zarządzanie przedsiębiorstwem i właśnie na trzecim semestrze (na którym obecnie jestem) mam odbyć praktyki studenckie. Do końca lutego pracowałam na stanowisku asystenta kierownika p.o. kierownika sklepu i opiekun naszego roku powiedział, że jak najbardziej zalicza się to do zakresu praktyk i na podstawie umowy o pracę zostaną one zaliczone. Jednakże we wniosku do dziekana jest potrzebny podpis i pieczątka firmy, w której pracowałam i tu zaczynają się schody, gdyż nikt z osób upoważnionych do tego nie chce (gdyż podejrzewam, że wynika to poprostu z braku chęci zajęcia się tą sprawą) takiego podpisu mi złożyć (dodam, że do szefostwa nie mam i nigdy nie miałam bezpośredniego dostępu)!! Przecież nie jest to pismo o odbycie takich praktyk, a tylko podpis potwierdzający zawartą umowę o pracę??!! Czy pracodawcy mają prawo odmówić podpisania takiego dokumentu?? I teraz przez brak tego jednego podpisu chyba muszę się wybrać na bezpłatne praktyki, których jednak nie mogę odbyć, bo nie mam takiej możliwości dostać w obecnej pracy miesięcznego bezpłatnego urlopu ... sad

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez Kami90 (2010-06-25 16:34:58)

Odp: praktyki studenckie

Prawnikiem nie jestem, ale myślę że nie można odmówić podpisania takiego dokumentu, gdyż byłaś tam pracownikiem, i dokument ten to po prostu potwierdza.