Kochani moja sytuacja jest dość specyficzna mam 38 lat i nie mam żadnego doświadczenia zawodowego choruję od dziecka na drżenie samoistne ,dodatkowo w wieku 3 miesiecy długo byłam reanimowana przez co mam problem min z pisaniem , z pamięcią z koncentracją . Na codzień zajmuję się domem .Jestem mężatką . Jestem pod opieką psychoterapeuty od paru lat . Jako , że byłam ofiarą przemocy , fizycznej ,psychicznej w domu rodzinnym zamknęłam się na świat . Ostatnio miałam kryzys psychiczny i powiedziałam sobie , że mam dość siedzenia w domu i albo coś ze sobą robię albo po prostu odchodzę z tego świata . Chciałabym zacząć normalnie żyć ale nie wiem jak zacząć . Mam wykształcenie średnie sprzedawca ale ze względu na chorobę nie nadaję się do zawodu . Pomyślałam o orzeczeniu o niepełnosprawności , że może z takim orzeczeniem byłoby mi łatwiej o jakieś zatrudnienie co myślicie ? Bardzo długo zwlekałam z napisaniem tego postu wiem , że moja sytuacja ani pod względem zawodowym ani zdrowotnym nie wygląda różowo ale chciałabym wyjść do ludzi i wreszcie być samodzielna .