Co mogę zrobić w tej sytuacji? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Witam jestem chłopakiem mam 22 lata. Przejdę od razu do rzeczy,pracuję w pewnej firmie od roku lecz dopiero od jakiegoś miesiąca zacząłem dosyć często korespondować na messengerze z koleżanką z innego działu (niestety nasze zmiany układają się w ten sposób że nie mamy okazji zamienić kilku słów na żywo w pracy,w dodatku każde z nas ma wtedy sporo obowiązków więc jest trudno).Natomiast kiedy mamy wolny weekend od pracy nie jesteśmy w stanie się spotkać ponieważ ona ma coś w rodzaju studiów zaocznych więc dosłownie cały tydzień ma zajęty.Wobec tego staram się podtrzymywać kontakt online aby mieć z nią relację (nie codziennie żeby nie wydać się natarczywym ale np co 2-3 dni).Najgorsze że kiedy zaprosiła mnie na lodowisko to akurat miałem w rodzinie pogrzeb no i nie mogłem przyjąć jej zaproszenia,ale dogadaliśmy się że przy następnej wolnej okazji to nadrobimy.Ja z kolei zapytałem jej czy pójdzie ze mną na kawę w przyszłym tygodniu ale narazie poprosiła abym poczekał z jej decyzją bo nie wie jak ułoży się jej weekendowy plan zajęć czy będzie mieć wtedy wolny dzień.Moim największym problemem jest zrobienie tego kroku w przód czyli po prostu zapytanie się czy jest szansa że między nami może wyniknąć coś więcej niż koleżeństwo, ponieważ sam nie mam pojęcia czy ma chłopaka,a nawet jeśli nie to obawiam się że jeśli zapytam ona może się wystraszyć takiej poważnej deklaracji i będę ''spalony'' w pracy bo pewnie powie koleżankom o moim nieu