Cześć, mam problem a nie mam się do kogo zwrócić o pomoc.
Mimo, że mam tylko 21 lat to różnię się trochę od swoich rówieśników. Czym? Przede wszystkim tym, że nie mam praktycznie żadnych znajomych. Moi jedyni znajomi to dwóch kolegów ze studiów, z którymi utrzymuję kontakt typowo studencki, czyli "Cześć, pomożesz w zadaniu?". Studiuję zaocznie, a na dodatek koledzy mieszkają daleko, więc niedziwne, że kontakt jest jaki jest. Z resztą osób na studiach nie rozmawiam i nie mówimy sobie nawet "Cześć". Skoro studia zaoczne to pewnie masz pracę? Tak, mam. W tygodniu pracuję i uprzedzę pytania, w pracy też nie mam znajomych. Wszyscy są ode mnie starsi o ponad 10 lat, mają rodziny, dzieci itd., więc o czym moglibyśmy rozmawiać.
A po pracy co robisz? Przesiaduję w domu przed komputerem. Nie mam zbytnio zainteresowań typu siłownia czy występy w teatrze (czyli takich gdzie trzeba wychodzić do ludzi, może to błąd?). Mam zainteresowania, i to sporo, ale nie wiem czy są one warte opisywania, nie sądzę by to coś zmieniło. Ważne, że są one dziwne i wątpię by kogokolwiek zainteresowały. Nie pomaga też to, że mam trochę nadopiekuńczą mamę. Lubi kontrolować i wtrącać się w moje życie. Jak już chciałem gdzieś wyjść to były pytania: "gdzie?", "z kim?", "po co?", a potem (jak już wróciłem) to obgadywała mnie za plecami, opowiadała innym z kim wychodzę, co robiliśmy itd. W pewnym momencie przestałem wychodzić z domu bo nie chciałem tego słuchać. Chyba to nie był dobry pomysł... Pewnie to będzie szokiem, ale nigdy nie byłem na imprezie, studniówce, weselu czy urodzinach.
No dobra, skoro nie koledzy to pewnie masz szczęście w miłości? Cóż, od dwóch miesięcy mam konto na Tinderze i zero polubień, zero matchy, zero rozmów, zero spotkań. Tak można podsumować moje życie uczuciowe jednym zdaniem. Dodam tylko, że mieszkam w dużym mieście, więc to nie brak ludzi dookoła jest problemem.