Zawsze i wszędzie sama - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Zawsze i wszędzie sama

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 60 z 70 ]

Temat: Zawsze i wszędzie sama

Zaprosiłam faceta z którym się spotykam na wesele. W ostatniej chwili odmówił mi, bo dostał propozycje wzięcia udziału w szkoleniu... Zostałam pod ścianą, znów sama ze wszystkim kolejny raz. W weekendy on jeździ sam do swojej rodziny, wspolnych wakacji nie było, bo brak kasy.
Nikogo innego nie zaproszę, to wyjazd z noclegiem i nie mam kolegi z którym miałabym takie kontakty. Poszłybyście same? Stresuje sie samotna jazdą tyle km, nie jestem aż tak wprawionym kierowcą. Poza tym trochę mi wstyd, bo raczej będę jedyną singielką.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Zawsze i wszędzie sama
Vaniliowa09 napisał/a:

Zaprosiłam faceta z którym się spotykam na wesele. W ostatniej chwili odmówił mi, bo dostał propozycje wzięcia udziału w szkoleniu... Zostałam pod ścianą, znów sama ze wszystkim kolejny raz. W weekendy on jeździ sam do swojej rodziny, wspolnych wakacji nie było, bo brak kasy.
Nikogo innego nie zaproszę, to wyjazd z noclegiem i nie mam kolegi z którym miałabym takie kontakty. Poszłybyście same? Stresuje sie samotna jazdą tyle km, nie jestem aż tak wprawionym kierowcą. Poza tym trochę mi wstyd, bo raczej będę jedyną singielką.

Poszłabym sama.
Z tym, ze jeśli miałabym obawy, że nie jestem zbyt wprawionym kierowcą to pojechałabym innym środkiem transportu. O ile się da.
To, że jesteś singielką na weselu to żaden wstyd.
Zastanowiłabym się nad tym twoim chłopakiem.
Brak wakacji z powodu kasy?