Rozum mówi odpuść serce chce wrócić,trudny zwiazek - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Rozum mówi odpuść serce chce wrócić,trudny zwiazek

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 162 ]

Temat: Rozum mówi odpuść serce chce wrócić,trudny zwiazek

Dzień dobry, chciałabym przedstawić Wam swoją trudną historie. Mam 33 lata, uczę się studiuję, jestem prostą dziewczyną z małej miejscowości bez większych wymagań wobec mężczyzn. Potrafię dużo wybaczyć, wiele rzeczy zapomniec lecz też mam swój tzw. Limit kiedy już nie mam siły i odpuszczam. Od 6 lat jestem po rozwodzie. Wychowuje fajną dziewczynkę. Mała ma normalny kontakt z ojcem. Po 4 latach od rozwodu poznałam jego. Nazwijmy go B. B jest starszy ode mnie o 19 lat. Na początku nie dawałam tej znajomości szans, poznałam go przypadkiem, nie miałam zamiaru kontynuować tego dalej. Spotkałam się z nim raz później, był dla mnie tak miły, tak słodki, że zauroczylam się. Był takim mężczyzna z przedwojenną kindersztubą byłam dosłownie oczarowana. Zakochałam się. Jak twierdził B. On również mnie pokochał. Snuł wspólne plany jak to mamy razem zamieszkać itd. Spotykalismy się lecz nie w każdy weekend, coś zaczęło mi nie pasować, próbowałam rozmawiać ale to nic nie dało. W końcu w kolejny weekend naciskałam na spotkanie. On mówi ok, poszliśmy do jego domu. Jak okazało się on wciąż nie zakończył oficjalnie poprzedniej znajomości. Ciuchy jego eks były w sypialni na szafie. Pytałam drazyłam temat on uciekał od tego tematu mówiąc że to rzeczy jego byłej, nie chce ich po prostu zabrać. Wiem to naiwność skrajna z mojej strony. I tak się toczyło spotykaliśmy się, on pozn