Wydzwaniać za pracodawcą czy sobie odpuścić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » Wydzwaniać za pracodawcą czy sobie odpuścić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

1 Ostatnio edytowany przez Olinka (2019-03-29 19:41:10)

Temat: Wydzwaniać za pracodawcą czy sobie odpuścić?

Od jakiegoś czasu mam w planach zmienić pracę. Szukam pracy na pełny etat na "umowę o pracę". Z zawodu jestem kosmetyczką, manicurzystką. Ostatnio miałam rozmowę kwalifikacyjną w jednym salonie. Rozmowę zaliczam do udanych. Właścicielka salonu na koniec powiedziała mi, że bardzo jej się spodobałam, moja energia, że jestem sympatyczna, otwarta i bardzo ładnie i szybko robię paznokcie. Wspomniała, że po mnie ma jeszcze jedną dziewczynę na rozmowę, ukrainkę, ale nie bardzo chce zatrudniać z Ukrainy, więc dała mi do zrozumienia, że jestem faworytką. Umówiła się ze mną, że zadzwoni na drugi dzień wieczorem i da mi odpowiedź. Wyszłam wręcz dobrej myśli, że dostanę tą pracę. Czekałam na telefon, Pani na drugi dzień nie zadzwoniła. Na trzeci dzień również. No i mój narzeczony pokręcił głową na mnie, że skoro Ona tego nie zrobiła, to czemu ja nie zadzwoniłam zamiast czekać i się zastanawiać. Powiedział, że może zapomniała, nie miała czasu, może sprawdza czy mi zależy. No w tym miał trochę racji. Ja wyszłam z założenia, że jak ktoś się umawia, że sam zadzwoni i mam czekać na telefon, to ta osoba powinna być słowna. Więc chwyciłam za telefon i zadzwoniłam. Nie odebrała. Na drugi dzień wieczorem znów spróbowałam i odebrała. Zaczęła rozmowę tym, że nie mogła zadzwonić wczoraj bo miała intensywny dzień (gdzie umawiała się, że zadzwoni przed