Nie dosc ze przesladuja mnie mysli ze oszaleje to na dodatek jak klade sie spac szumi mi w uszach albo pika..ajak juz tak leze i sie przysluchuje co to wydaje mi sie ze ktos cos mowi a wcale nie..co sie ze mna dzieje?Cala sie trzese bylam po leki na uspokojenie mialyscie kiedys takie cos??
Podobne tematy
Wydaje mi się, że powinnaś zasięgnąć specjalistycznej pomocy u psychologa lub psychiatry.
Jak najbardziej zgadzam się z margolcią, powinnaś iść do specjalisty.
Bylam u psychiatry dala mi leki przeciw-lekowe ale niezbyt dobrze sie po nich czuje
Jak się po nich czujesz? Zawroty? Czy inne objawy? Jeśli pojawiają się jakieś objawy nie pożądane przy spozywaniu leków powinnaś skontaktować się z tym lekarzem. On zaradzi, co innego ci przepisać, bądź wybrać inne metody leczenia. Nie zwlekaj.
Przeczytaj koniecznie ulotkę lekarstwa, może są jakieś przeciwwskazania o których zapomniałaś powiedzieć lekarzowi.