Zrozumieć pewne zachowania - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Zrozumieć pewne zachowania

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: Zrozumieć pewne zachowania

Może to kwestia tego że nie mam zbyt dużego doświadczenia w pracy i zwyczajnie z niektórymi zachowaniami spotykam się po raz pierwszy albo nie wiem zbyt idealizuję ludzi.
Przez pewien czas osoba z mojego otoczenia w pracy komunikowała się ze mną normalnie, zawsze rozmawiałyśmy tylko  na stopie służbowej , od momentu gdy zaczęłąm wdrażac się w działalność tego czym zajmuje się dział w którym pracuje, zaczęła wiecznie przychodzić z jakimiś pretensjami.
Czym to może być spowodowane, skąd taka nagła zmiana w sposobie zachowania ?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Zrozumieć pewne zachowania

Przeanalizuj, czy praca, która masz wykonywać nie wchodzi w zakres bezpośrednich kompetencji osoby, z którą zaczynasz mieć problemy. Do tej pory mieliście rozdzielną pracę. teraz pojawia się konkurent. Może to wynikać z jej obawy, czy nie zabraknie pracy dla niej, czy nie okażesz się lepsza, bardziej kreatywniejsza - taki "strach o miskę".
Ciężko okreslić co w głowie drugiej osoby siedzi. Musisz uważnie analizować wszelkie sygnały, które od tamtej osoby płyną - jej reakcje na Twoją obecność, co mówi o Tobie, kiedy Cię nie ma w jej otoczeniu, jak reaguje na Ciebie w obecności swoich/Waszych przełożonych. Także zachowania niewerbalne, o ile masz tyle doświadczenia życiowego, aby to zauważyć.

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Zrozumieć pewne zachowania

Zobacz popularne tematy :