Jestem programistą, lat 36.
Przyjechałem do Warszawy na kontrakt. Tak się moje życie ułożyło, że pracuję tam, gdzie zapłacą najwięcej.
Nie mogę poznać nigdzie nikogo wartościowego, ponieważ w pracy oczywiście sami mężczyźni, a w pustym domu raczej nikogo nie poznam.
Nie lubię dyskotek ponieważ nie piję ani nie palę, więc się tam po prostu nudzę.
Jestem wysportowany, spędzam czas na siłowni.
Postanowiłem założyć konta na 3 portalach randkowych, wysłałem ok.70 zaproszeń.
Żadna z kobiet nawet nie raczyła odpisać.
Zastanawia mnie dlaczego nie mogę spotkać kobiety która byłaby odpowiednia dla mnie ?
A co piszesz w tych zaproszeniach?
a zdjęcie ? masz dodane zdjęcia? ludzie na takich portalach bez zdjęć często są traktowani jak osoby, które mają coś do ukrycia...
a co pisałeś?
Profil mam wypelniony calkowicie, wiec zdjecia rowniez sa.
A co pisze, roznie, zwykle sie przedstawiam i pytam czy ma ochote porozmawiac.
Bardzo neutralnie bez zadnych komplementow ani nic.
No to w sumie rzeczywiście piszesz w porządku teksty, ciężko powiedzieć o co chodzi. Może portale blokują jakoś wiadomości albo piszesz do nieodpowiednich kobiet chociaż tak naprawdę na 70 osób powinna się jakaś trafić, która odpisze.
A jak wyglądasz? Piszesz, że chodzisz na siłownię więc raczej jesteś wysportowany. Chociaż tutaj też skoro napisałeś do 70 kobiet to właściwie powinneś trafić w czyjś gust. Kobiety można poznać teoretycznie wszędzie- pytanie tylko czy jesteś w stanie do kogoś zagadać. Może kurs tańca? Albo jakieś forum tematyczne? W sumie brakuje miejsc do poznawania ludzi. Jest jeszcze basen, na siłowni teoretycznie też można kogoś poznać.
7 2018-01-23 17:58:46 Ostatnio edytowany przez cwany_gapa (2018-01-23 18:01:31)
zwykle sie przedstawiam i pytam czy ma ochote porozmawiac.
Bardzo neutralnie bez zadnych komplementow ani nic.
Czyli nudno jak flaki z olejem.
Pisz tak: cześć, jestem Twoim przyszłym ex-facetem. Spotkajmy się na niezobowiązującą kawę, po której już nic nie będzie takie, jak teraz...