Źle wykonany tatuaz. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1

Temat: Źle wykonany tatuaz.

Witajcie. Od kilku lat chciałam mieć tatuaz. W końcu po latach znalazłam fajny wzór i salon tatuażu. Po wpłaceniu zaliczki, przesłałam swoj wzór. Napis oraz róża na plecach. Wszystko miało być delikatne, kobiece. Stwierdzono, iż bez problemu taki wzór zostanie wykonany. W dniu kiedy pojawiłam się w salonie tatuażu, tatautor stwierdził, że taki tatuaz po prostu będzie wyglądał źle. Napis musi być większy, bardziej widoczny, zaś róża w zywszych kolorach. Bo ten mój wyglada prymitywnie. Obgadaliśmy wszystko. Powiedziałam co chce a czego nie. Jestem laikiem w tych sprawach. Tatuaztor kazał zaufać sobie. Tatuaż wykonywany na plecach, nie widziałam więc co się dzieje. I teraz z delikatnego tatuażu. Mam ogromny napis podkreślony kilkakrotnie, oraz ogromną brzydka róże. Nic co mialo przypominac mój tatuaż. Co więcej tatuaż zajmuje połowę pleców. Wyglądam jak typowo patologiczna dziewczyna, która dała się wytatuowac koledze na dyskotece. Oszpecił mnie. Co teraz? Iść z tym do sądu? Odgadywać się z nimi? Na ich koszt usunąć to coś? Nie chce go poprawiać, bo będzie jeszcze większy. Jestem załamana.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Źle wykonany tatuaz.

Teraz  wiele osób sobie przerabia tatuaże. ja na twoim miejscu pogadałabym z jakimiś znajomymi, którzy  mają ładne tatuaże, żeby dali kontakt na jakiegoś zawodowca i zawsze można się przejść, pokazać i spytać czy coś z tym da się zrobić.

3

Po pierwsze to nie kradnie się cudzych wzorów - tatuaże też chroni prawo autorskie, ale jako, że Twój został przerobiony, to w porządku.