empatia - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

1 Ostatnio edytowany przez absent (2016-11-06 17:12:59)

Temat: empatia

Brak empatii.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: empatia

Gość jest lovelasem a nie żadnym seksoholikiem.
Tu bzyknie, tam bzyknie jak mu się coś nawinie i tyle.
Wybaczyłaś zdradę ?tylko po co?on takich dziewczyn jak ty autorko może mieć na pęczki i jak widać dobrze mu z tym.
Daj sobie z nim spokój i poszukaj chłopaka godnego zaufania i porządnego.

3

Może i nie jest. Nie jestem lekarzem, to są tylko moje podejrzenia.
Jak dla mnie nadmierne zainteresowanie erotyką i wymyślanie historii, które nie miały miejsca to jednak objaw jakiejś choroby sad
Jednak specjalistą nie jestem i nie mam 100% pewności.

4

Boże widzisz i nie grzmisz. Skąd tacy śmieciowi kolesie biorą takie naiwne dupy i robią im kaszankę z mózgu??? Pomijając wszystko, mam nadzieję że w tyma waszym "cudownym seksie" (fujjjj bleeeeeeeee) zabezpieczasz się na maxa i nie całujesz go w usta ani nigdzie...

5

Widać nie rozumiesz istoty współuzależnienia.

6

Może być manipulantem albo notorycznym kłamcą .
Seksoholik musi mieć seks bardzo często i z kim popadnie jak mu własna dziewczyna czy żona nie wystarcza. Dodatkowo seks za kłuca mu normalne funkcjonowanie w życiu.
Twój facet lubi się przechwalać po prostu kumplom i dodatkowo podbudowuje swoje poczucie wartości.
Jeżeli Cię zdradzał to jego słowa i smsy nie są bezpodstawne. Tych dziewczyn mogło być więcej.

7