Jak wyżej- czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy/ poprawę soczewek, jesli zapłaciłam za soczewki okularowe z najwyższym antyrefleksem i z powłoką, do której niby brud miał trudniej przywierać? Plus miały szybciej odparowywać, a też średnio im to idzie. Muszę czyścić okulary 4 razy dziennie. Wystarczy lekko musnąć szkło CZYMKOLWIEK, nawet ręcznikiem albo szmatką przeznaczoną do czyszczenia okularów i już są uwalone. Z tymi okularami nagle okazuje się, że świat to tylko jeden wielki zlepek syfu. Dotknę okularów szalikiem niechcąco i muszę je iść czyścić. Jedyne, co zmywa brud to woda z mydłem. Żadne chusteczki suche i nawilżane do okularów nie dają rady, tylko jeszcze bardziej rozmazują brud. Czy mam prawo reklamacji? Kupiłam je 4 mies. temu. Tak brudziły się od zawsze. Nie po to dałam 400zł za same soczewki (plus 200 za oprawki), żeby non stop biegać z nimi do łazienki.
Kupiłaś je może w Vision Expresie?
Czy mam prawo reklamacji? Nie po to dałam 400zł za same soczewki (plus 200 za oprawki), żeby non stop biegać z nimi do łazienki.
Prawdę mówiąc to tak dużo za nie nie dałaś
Reklamować możesz próbować m.in. jeśli towar nie posiada właściwości, o których zapewnił sprzedawca.
4 2016-11-05 01:04:26 Ostatnio edytowany przez kareninka (2016-11-05 01:05:07)
Nie, w paris.
Wiem, ludzie dają więcej kasy za okulary, tyle, że ja kupiłam okulary do bardzo małej wady, dlatego uważam, że 4stówy za soczewki to drogo. Bez bajerów te soczewki dostałabym za 1zł w ich ówczesnej promocji.
Miałam podobny problem z okularami za 800zł tylko, że w VisionExpress. Kupiłam soczewki odporne na brudzenie i zarysowania, po miesiącu były tak porysowane, że je reklamowałam. Powiedziano mi, że to się czasem zdarza, wymieniono soczewki na nowe i było ok.
W VisionExpress też nie miałam problemu z reklamacją. Sądzę, że to oni mieli większy problem co z tym fantem zrobić (reklamowałam błędny wynik badania, co naraziło mnie na dodatkowe koszty związane z wymianą soczewki, tym bardziej, że soczewki wybrałam ponadstandardowe, czyli znacznie droższe), więc zwlekali ponad 30 dni, po którym to czasie reklamację z automatu uznaje się za uzasadnioną i wtedy już pieniądze bez problemu zwrócono na moje konto.
Kareninko, samo złożenie reklamacji nie naraża Cię na żadne koszty, więc próbować jak najbardziej można i moim zdaniem warto - nie masz nic do stracenia, a przynajmniej będziesz wiedzieć. Musisz tylko dobrze swoje zastrzeżenia opisać i uzasadnić.
Tak zrobię, dziękuję za odpowiedzi.