Jakie jest prawdopodobieństwo, facetem jestem i nie znam się.. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Jakie jest prawdopodobieństwo, facetem jestem i nie znam się..

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 29 ]

Temat: Jakie jest prawdopodobieństwo, facetem jestem i nie znam się..

Witajcie.
Potrzebuję waszej porady, ponieważ jestem płci męskiej i nie znam się na tych sprawach. Mam nadzieję, że pomożecie.

Moja dziewczyna, który jest w chwili obecnej z Manchesterze martwi się, ponieważ nie dostała okresu już drugi tydzień. Wyjechała na wakacje, przed wyjazdem bardzo żadko się kochaliśmy i za każdym razem w prezerwatywie, która nam nie pekały oraz dochodziłem po wyjściu z pochwy do prezerwatywy. Zdarzyło sie kilka razy, że wszedłem dosłosnie raz na samym początku seksu bez prezerwatywy ale to dosłownie jeden ruch i koniec.

Wypytywałem ją o różne objawy, więc: nie ma zawrotów, ani bólu głowy, piersi nie są większe, ani nie bolą, tak samo sutki.
Boli ją brzuch na dole, większy apetyt, oraz przytyła, ale mówiła, że dużo je słodyczy. Wymiotowała kilka razy, ponieważ czuła jakby coś jej zalegało w gardle (nigdy nie było to z rana). Kiedyś miala problemy z przełykiem. Czuje zmęczenie, ale moim zdaniem jak i jej, jest to spowodowane pracą, ponieważ wyjechała tam zarobić pieniądze. Między nami było dużo kłótni, a nawet się rozstaliśmy, później problemy w rodzinie.

Wspomnę, że okresu dostała po przyjeździe do UK w około dobrym termienie (ma okres nieregularny), ale był skąpy i twał dwa dni tylko.
Nie było białych plam, czy coś tego typu.