Gotowanie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Gotowanie

Jak najlepiej nauczyć się gotować? Z jakichś stron, poradników, książek kucharskich? Czy są jakieś inne pomysły?
Jestem początkującą panią domu i już trochę sama wypróbowałam, ale chciałabym, abym i ja i mój mężczyzna był zadowolony z mojego gotowania smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Gotowanie

Na youtube jest dużo kanałów zarówno w języku polskim - chociażby kochamgotować, jak i angielskim.

Ale i tak najlepiej gotuje się razem z partnerem/partnerką

3

Odp: Gotowanie

W internecie jest masa poradników na proste przepisy czy trochę trudniejsze. Wydaje mi się, że bez problemu znajdziesz coś dla siebie, ale pamiętaj że sprzęt też się liczy dobra patelnia czy garnki smile żeby kiepskie wyposażenie kuchni nie zabrało Ci zabawy z gotowania

4

Odp: Gotowanie

Jak chcesz się nauczyć gotować to najlepiej bierz przepis w dłoń i działaj. Dobrze jest zagonić faceta też trochę do pracy. Wtedy można miło spędzić czas we dwoje w kuchni przyrządzając coś dobrego. Mój partner sam nawet zadbał o dodatkową patelnię jak go zaczęłam zaciągać do kuchni.

5

Odp: Gotowanie
Aszmara napisał/a:

Jak chcesz się nauczyć gotować to najlepiej bierz przepis w dłoń i działaj. Dobrze jest zagonić faceta też trochę do pracy. Wtedy można miło spędzić czas we dwoje w kuchni przyrządzając coś dobrego. Mój partner sam nawet zadbał o dodatkową patelnię jak go zaczęłam zaciągać do kuchni.

To widzę, że dobrze sobie wychowałaś tego swojego chłopaka tongue a jaką kupił patelnię ?

6

Odp: Gotowanie
Aszmara napisał/a: