poczucie bezsensu, brak motywacji, niechęć do życia - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » poczucie bezsensu, brak motywacji, niechęć do życia

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: poczucie bezsensu, brak motywacji, niechęć do życia

Witajcie, jak w temacie - właśnie tak się czuję. A dlaczego? Sama nie wiem, mam dopiero 20 lat, studiuję ekonomie ale czuje, że jestem w niewłaściwym miejscu w życiu, w ogóle mnie to nie uszczęśliwia, chciałabym to skończyć tylko dlatego, że miałam poczucie, że to najlepsze co mogę zrobić po maturze. w miarę studia na UE pomyślałam, będzie fajnie na pewno dam radę tym bardziej, że w LO uczyłam się bardzo dobrze, miałam chęć zdobywania wiedzy, nawet nie siedząc nad książkami ale pragnęłam zasięgać  wiedzy na różne tematy, a teraz? Nie idzie mi na studiach, nie wiem co będę robić później, nawet nie wiem czy to skończę. Czuję się w złym miejscu ale zmieniać? Chciałabym tylko nie wiem na jakie, nie chcę tułać się co rok na innym kierunku studiów, bo stracę motywację całkowicie. Nie myślę o swoim zawodzie w przyszłości bo nie mam totalnie pomysłu na życie, nie mam marzeń, żyję tylko z dnia na dzień robiąc to co w ogóle mi nie daje radości.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: poczucie bezsensu, brak motywacji, niechęć do życia

Wystarczy ze odpowiesz sobie na jedno zajebiscie,ale to zajebiscie wazne pytanie.Co lubie w zyciu robic.A potem zacznij to robic.

3

zuzap1995 napisał/a: