Praktyka w księgowości - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Praktyka w księgowości

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Praktyka w księgowości

Witam
jestem studentką II roku rachunkowości i controllingu (specjalność rachunkowość) na UEK-u w Krakowie i do końca IV semestru (czyli do końca września) musimy odbyć praktyki studenckie.
Stąd mój post. Wysyłałam mailowo swoje CV do różnych biur rachunkowych, które ogłaszały na portalach pracy swe oferty praktyk i nic, cisza.. W czasie takich dni kariery na uczelni roznosiłam swe CV, rozmawiałam z potencjalnymi pracodawcami, ale z tego też nici..
I teraz moje pytanie, może są tu jakieś osoby z Krakowa (okolic), które mogłyby podzielić się swym doświadczeniem/wiedzą o tego typu biurach, które poszukują kogoś na staż/praktykę.

Pozdrawiam

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Praktyka w księgowości

Hej. Powiem Ci, że mój chłopak jest na II roku finansów i rachunkowości i także wysłał już parę zgłoszeń do różnych firm, które ogłaszały się z praktyką (nawet bezpłatną), ale zero odzewu. Również zastanawiam się co może być nie tak.. (Łódź)

3

Hej hej, dziękuje za Twoją odpowiedź :-)

Również wysyłam masę CV do różnych krakowskich firm, a jest tych firm multum, ale też brak odzewu :-(

4 Ostatnio edytowany przez Niemandsrose (2016-05-16 19:32:34)