Witam.
Chyba muszę być już zdesperowana, że proszę o poradę w Internecie. Nie mam komu się wygadać, kogo poprosić o radę. Jestem maksymalnie zestresowana już i tłukę się z myślami co jest lepsze. Nie śpię po nocach. Ja już tego nie wytrzymuję psychicznie. Szukam chyba głosu rozsądku. Widzę, że fajnie tu odpowiadacie i tak z tokiem pisania tego postu nie wiem czy pasuje on bardziej tu czy do działu o studiach, więc z góry przepraszam. Studiuję filologię angielską zaocznie, ale na prywatnej uczelni, za którą oczywiście płacę z własnej kieszeni. Jak to prywatna uczelnia - poziom nie równa się temu uniwersyteckiemu i ma swoje zasady, żeby tylko wydoić kasę. Na tej uczelni "obroniłam" już licencjat. "Obroniłam", bo pisałam egzamin, a nie pisałam pracy. Nie miałam możliwości napisać jej, bo wg. regulaminu nie miałam do tego prawa. Nie pamiętam od czego to zależało czy aby nie od praktyk. Te 3 lata były raz lepsze, raz gorsze. Kosztowały mnie dużo nerwów, myśli o przerwaniu, kłótni z mamą. Jednak mogę jej podziękować, że z batem nade mną stała i mam chociażby ten papier więcej niż maturę... Na I roku byłam niemal wzorowa. W liceum miałam też dobre oceny. Później miałam jakiś dziwny stan depresji, zachorowałam na mononukleozę, która moim zdaniem przyczyniła się do zmęczenia i problemów z nauką. Nie chcę się tu usprawiedliwiać, ale jest to choroba nieprzyjemna, która faktycznie daje o sobie znać przed, w trakcie i po ustąpieniu. Do tego dobił mnie wtedy mój już były chłopak i poczułam, że sięgnęłam dna. Odkręcałam wszystko, poszłam na dziekankę, żeby wrócić chyba po roku czy pół. Oczywiście ciężkie egzaminy PNJA na pożegnanie, które zdałam uczciwie ciężko na to pracując.