Psychologia - studia - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Psychologia - studia

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 55 z 66 ]

1

Temat: Psychologia - studia

Cześć , czy któraś z Was studiuje może psychologię ? Ja studiuję pedagogikę i myślę o tym żeby zacząć drugi kierunek i żeby to była właśnie psychologia.  Psychologia wydaje mi się bardzo ciekawa. Ale mam koleżankę która ją studiuje i trochę mnie przestraszyło jej stwierdzenie, że w sumie te studia składają się z wielu przedmiotów takich jak statystyka (  jakieś badania spss czy coś takiego ) no i wielu różnych doświadczeń innych naukowców. Czyli nie do końca jest tak jak sobie wyobrażałam. Czy któraś z Was studiuje psychologię i mogłaby mi coś więcej opowiedzieć jak jest i jak te studia na prawdę wyglądają ?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Psychologia - studia

Ja studiuję psychologię, ale dopiero na pierwszym roku. Z tego co wiem, w następnych semestrach będę mieć logikę i statystykę, ale te przedmioty są chyba na każdym humanistycznym kierunku - to nic w porównaniu z matmą na kierunkach ścisłych bądź przyrodniczych, wierz mi wink i zazwyczaj trwają tylko przez jeden semestr.
Na każdych studiach są przedmioty, które niekoniecznie ściśle łączą się z kierunkiem, ale trzeba przez nie przebrnąć.

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tych studiów - jak na razie wszystkie zajęcia są ściśle związane z kierunkiem i bardzo, bardzo ciekawe. Oczywiście, że jest dużo doświadczeń i badań - ale uważam, że to również jest interesujące smile
Zdecydowanie polecam psychologię, jeśli się nią interesujesz.

3