Czy życie może być dobre? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Czy życie może być dobre?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1

Temat: Czy życie może być dobre?

Witam,
Może zacznę od początku… Mam na imię Kasia, mam 21 lat i obecnie pracuję w branży finansowej. Mam wrażenie, że nie radzę sobie ze swoim życiem. Jest mi cholernie ciężko na sercu. Szczerze mówiąc, to nie mogę sobie przypomnieć chwili kiedy byłam szczęśliwa.
W rodzinnym domu, w którym niestety nadal mieszkam, nie pamiętam żebym była kiedykolwiek traktowana poważnie. Mam starszą o 7 lat siostrę, która jak to bywa w tym typie modelu rodziny, zawsze była chwalona, wychuchana i wycackana przez rodziców.  Ja natomiast byłam gdzieś tam z boku, z góry przyczepioną łatką „gorsza”.

Pamiętam już nawet te różnice, jak byłam mała… nie pamiętam ile miałam lat, może chodziłam już do szkoły? Zawsze słyszałam „ucz się jak Karolinka”, „bądź grzeczna jak Karolinka”. Dążyłam więc od małego do ideału, który rodzice we mnie zakorzenili.

Niestety, zawsze wychodziło na to, że robię coś gorzej. Lepiej sprzątała Karolina, lepiej zmywała, nawet ciuchy lepiej składała. Mając gdzieś 13lat przestałam sprzątać, zmywać i składać ciuchy. Skoro, Karolina robi to lepiej, to po co ja mam to robić? … Cóż, tak sobie wtedy myślałam. Wtedy byłam już dla matki „nierobem”.