Czy niedosłyszący chłopak to dla Was osoba drugiej kategori? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Czy niedosłyszący chłopak to dla Was osoba drugiej kategori?

Strony 1 2 3 4 5 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 55 z 247 ]

1 Ostatnio edytowany przez Rumunski_Zolnierz (2015-08-18 22:08:46)

Temat: Czy niedosłyszący chłopak to dla Was osoba drugiej kategori?

Dzień dobry

Jestem tutaj nowy na forum i mam nadzieję, że w dobrym miejscu piszę o swoim problemie. Temat jest skierowany głównie do kobiet dlatego też postanowiłem, że na tym forum o tym napiszę smile
Może na początek dam jakiś zarys sytuacji, obecnie studiuję i rocznikowo mam 22 lata, jestem mocnym introwertykiem ,,trochę" zamkniętym w sobie. Główny problem polega na tym, że jestem niedosłyszący co mi trochę przeszkadza w życiu głównie w kontaktach towarzyskich (jeżeli już jakieś w ogóle są). Mój niedosłuch sprawia, że czasami jestem zle odbierany, przykładowo ktoś się ze mną wita na korytarzu a ja tej osobie nie odpowiadam (wygląda to jak kompletny ignor) ale z takiej właśnie racji, że niedosłyszę, że ktoś się ze mną wita i wtedy wygląda to naprawdę niefajnie. Często z wadą słuchu idzie również w parze wada wymowy i w moim przypadku też tak jest, często się zacinam, jąkąm... bardzo się staram nie jąkać dlatego czasami w połowie zdania przerywam i szukam zamiennych słów, które będę mógł wypowiedzieć bez zająkania się ale czasami przez to właśnie składam zdania jak 5letnie dziecko...