Czemu porządny chłopak jest skazany na samotność? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Czemu porządny chłopak jest skazany na samotność?

Strony 1 2 3 39 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 60 z 2,299 ]

Temat: Czemu porządny chłopak jest skazany na samotność?

Zacznę od tego że mam 20 lat i nigdy nie miałem dziewczyny. Studiuję, teraz w wakacje dorabiam. Ogólnie jestem kulturalny miły, spokojny ( zawsze szukam pokojowego rozwiązania konfliktu, kolega mi mówi ze mnie czasem podziwia za stoicki spokój) ponoć też zabawny ( ostatnio w pracy na przerwie żartowaliśmy i jedna koleżanka mówiła, ze bardzo ja rozśmieszam, parę dziewczyn tez tak powiedziało). Staram się być dżentelmenem ( przepuścić w drzwiach, odprowadzić na przystanek po spotkaniu itp). Nie chodzę na imprezy ( kluby, dyskoteki omijam szerokim łukiem), jedynie na wesela, urodziny. Alkohol pije okazyjnie, dla relaksu ( teraz piwko jak jest gorąco), nigdy się nie upiłem i nie zamierzam. W ogóle od imprez wolę iść w góry, na rower, nad jezioro. Wszystkie ciocie, babcia, koleżanki mamy itp mówią jaki ze mnie fajny chłopak, szkoda tylko, że dziewczyny w moim wieku tak nie mówią. Wielokrotnie próbowałem już z dziewczynami coś więcej jednak w najlepszym przypadku kończyło się na przyjaźni ( w najgorszym przypadku na śmianiu się, mówieniu prosto w twarz, że jestem brzydki, nieprzychodzeniu na umówione spotkania ). Zawsze chcę się zakolegować, zaprzyjaźnić z dziewczyną, bo uważam że dziewczyna to powinien być jednocześnie najlepszy przyjaciel. Tak szczerze powiedziawszy to nie umiem podrywać ( nie chcę podrywać jak najwięcej, wystarczy mi do szczęścia