Praca licencjacka - samotne matki i alimenty, pomoc w sieci - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Praca licencjacka - samotne matki i alimenty, pomoc w sieci

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Praca licencjacka - samotne matki i alimenty, pomoc w sieci

Dzień dobry smile
Potrzebuję pomocy! Poszukuję kobiet samotnie wychowujących dzieci które mają problem z uzyskaniem alimentów od partnera, byłego męża, ojca dziecka etc. Jestem studentką i piszę pracę licencjacką na temat samotnych matek które poszukują pomocy w internecie w temacie alimentów po to by porównać to do tego jak wygląda to w prawie Polskim. Wszyscy oczywiście pozostają anonimowi, potrzebuję tylko Waszych opinii.
z góry dziękuję smile)))

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Praca licencjacka - samotne matki i alimenty, pomoc w sieci

Czy Ty nie umiesz czytać?
Na samych netkobietach jest takich wątków kilkanaście. Na innych babskich forach również. Więc nie wiem jaki masz problem z tak popularnym tematem...

3

bbasia: Widziałam ale chciałam zebrać to w jednym wątku, bez agresji smile Bardzo mi na tym zależy i jeśli nie ma Pani ochoty wypowiadać się na ten temat to nie widzę takiej potrzeby tzw. hejtu. Pozdrawiam smile

4

Nie gniewaj się, ale to chyba niepoważne by na potrzeby Twej pracy licencjackiej zakładać tu wątek.
Praca badawcza polega na szukaniu a nie czekaniu na gotowe.

5

gojka102: Nie czekam na gotowe, szukam cały czas. Problem polega na tym, że każde źródła podają inne opinie na ten temat(mam na myśli książki, artykuły, publikacje). Chciałam dowiedzieć się tylko jak wygląda szukanie takiej pomocy poprzez fora internetowe smile