Kot w studenckim mieszkaniu - jak się nim zajmować? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Kot w studenckim mieszkaniu - jak się nim zajmować?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

Temat: Kot w studenckim mieszkaniu - jak się nim zajmować?

Hej, od października jestem studentką na pierwszym roku. Od zawsze uwielbiałam zwierzęta, ale ze względu na moich rodziców mogłam tylko mieć gryzonie. Teraz kiedy już mieszkam sama, zaczęłam poważnie się zastanawiać nad zaadoptowaniem jakiegoś kociaka ze schroniska. Ale tu pojawia się mój problem. Mieszkam daleeeeko od rodzinnego domu, bo aż 15 godzin pociągiem, samochodem 8,5. Jak na razie pojawiłam się tam tylko na święta, bo po prostu nie opłaca mi się jechać na weekend. No i zakładam, że kolejna wizyta będzie dopiero na Wielkanoc, następna w wakacje. Wiem, że koty źle znoszą podróże, ale może znalazł by się tutaj kto ma doświadczenie i opisał mi jak to wygląda. Zastanawia mnie też to ile pieniędzy mniej więcej miesięcznie musiałabym przeznaczyć dla zwierzaka? Chętnie poczytam najróżniejsze porady o życiu na co dzień z kotami. Za każdą opinię będę wdzięczna smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Kot w studenckim mieszkaniu - jak się nim zajmować?

Po pierwsze czy miejsce w którym mieszkasz pozwala Ci na zwierzaka? Nie każdy wynajmujący może wyrazić na to zgodę, a w akademiku już na pewno nie potrzymasz.